Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

eedoubleyou » 11 maart 2020, 17:18 schreef:Hey iedereen

Ik moet een roddelblad bij de buren thuis lezen. Helaas heeft niemand van mijn buren magazines. Kan iemand mij helpen?

Thanks in advance.
Ik zit hier ook vast :( heb al alle huizen en verdiepingen afgelopen en geen gevonden. Ik kan precies ook gene kopen :? Kon jij uiteindelijk verder?
4ke » 30 mei 2020, 21:02 schreef:
eedoubleyou » 11 maart 2020, 17:18 schreef:Hey iedereen

Ik moet een roddelblad bij de buren thuis lezen. Helaas heeft niemand van mijn buren magazines. Kan iemand mij helpen?

Thanks in advance.
Ik zit hier ook vast :( heb al alle huizen en verdiepingen afgelopen en geen gevonden. Ik kan precies ook gene kopen :? Kon jij uiteindelijk verder?
Op de tijdschriften stapel tikken en dan de keuze achterklap. Alleen 1 van je buren moet het wel hebben...
Romylaponder22 » 03 jun 2020, 19:30 schreef:Ik heb stapel tijdschriften in 1 van mijn huizen liggen

Voeg me toe : romylaponder@icloud.com :)
Ojee... ik ben echt een leek :oops: ik weet dus totaal niet hoe ik nieuwe buren moet toevoegen; standaard heb ik 1 stad (waar dus geen boekjes liggen) maar verder niets en ik heb er al naar gezocht hoe ik dat zou moeten doen; maar vind het niet (ik speel op de iPad maar heb geen Facebook)
Iedereen begint standaard met een buur (Nog een Simstad). Maar die bevat inderdaad lang niet alles wat je nodig hebt voor sociale taken.

Als je zeker weet dat je softwareversie van je iPad 13 of hoger is (op te zoeken via instellingen - algemeen - info) dan kun je behalve via Facebook ook via Gamecenter buren toevoegen (of je laten toevoegen door anderen). Ik ben daar trouwens niet zo in thuis, gebruik zelf alleen Facebook.
Gamecenter hoort dan standaard op je iPad te staan, daarmee kun je andere spelers die via Gamecenter spelen, toevoegen mits je hun Gamecenternaam weet (en je aanvraag geaccepteerd wordt).

Heb je een softwareversie lager dan 13, dan kun je alleen via Facebook buren krijgen. In dat geval zul je een (gratis) Facebookaccount moeten aanmaken via de website van Facebook. Je krijgt dan een eigen Facebookpagina. Van daaruit kun je dan vrienden toevoegen.
Vrienden die ook de Sims Freeplay spelen, worden dan automatisch buur in je spel.
Sim Plist » 10 jun 2020, 01:12 schreef:Iedereen begint standaard met een buur (Nog een Simstad). Maar die bevat inderdaad lang niet alles wat je nodig hebt voor sociale taken.

Als je zeker weet dat je softwareversie van je iPad 13 of hoger is (op te zoeken via instellingen - algemeen - info) dan kun je behalve via Facebook ook via Gamecenter buren toevoegen (of je laten toevoegen door anderen). Ik ben daar trouwens niet zo in thuis, gebruik zelf alleen Facebook.
Gamecenter hoort dan standaard op je iPad te staan, daarmee kun je andere spelers die via Gamecenter spelen, toevoegen mits je hun Gamecenternaam weet (en je aanvraag geaccepteerd wordt).

Heb je een softwareversie lager dan 13, dan kun je alleen via Facebook buren krijgen. In dat geval zul je een (gratis) Facebookaccount moeten aanmaken via de website van Facebook. Je krijgt dan een eigen Facebookpagina. Van daaruit kun je dan vrienden toevoegen.
Vrienden die ook de Sims Freeplay spelen, worden dan automatisch buur in je spel.

Pffff ik heb gezocht op dat Gamecenter gedoe; maar lukte echt niet :oops: ik heb nu een FB account aangemaakt die ik alleen voor Sims ga gebruiken; want ik hou voor de rest echt niet van FB :cry: => virke FreePlay
Wat zou ik dan nu moeten doen? Sorry dat ik u daar zo mee lastig val, maar ben echt een leek geworden op dat vlak (shame shame) FB is ook zoveel veranderd sedert de 6 jaar dat ik er niet meer opzat :o
Gamecenter kan helaas niet meer, alleen via email dacht ik :) Anders kan je nog via Google Play Games mensen toevoegen via email ook als je nog een apparaat hebt met Android.
Eliine_94 » 11 jun 2020, 12:31 schreef:Gamecenter kan helaas niet meer, alleen via email dacht ik :) Anders kan je nog via Google Play Games mensen toevoegen via email ook als je nog een apparaat hebt met Android.
Ondertussen een FB account aangemaakt :cry: wou daar eigenlijk nooit meer op gaan, maar dit spel is gewoon té verslavend :oops: :lol: :? :o :shock:
4ke schreef: ik heb nu een FB account aangemaakt die ik alleen voor Sims ga gebruiken; want ik hou voor de rest echt niet van FB
Ja, ik heb ook alleen Facebook voor dit spel aangemaakt. Ik heb er verder ook niets mee.
Eliine_94 schreef:Gamecenter kan helaas niet meer, alleen via email dacht ik
Ik zou het vreemd vinden als dat zo is, want Gamecenter was juist sinds IOS 13 weer bruikbaar voor dit spel. En IOS 13 is er nog niet zo heel lang. Voorwaarde is wel dat beide spelers minimaal IOS 13 draaien. Voor wat oudere apparaten is dit besturingssysteem helaas niet beschikbaar.
4ke schreef:Sorry dat ik u daar zo mee lastig val...
Vraag gerust hoor, daar is het forum voor. En als ik tijd vind, geef ik nog antwoord ook :mrgreen: .
4ke schreef:Wat zou ik dan nu moeten doen?
Nu je een Facebookpagina hebt, is het alleen nog een kwestie van iemand vinden die ook Facebook heeft en buur wil worden bij de Sims Freeplay. Je hoeft dan alleen zijn/haar Facebookpagina te weten en daar een vriendenverzoek in te dienen. Als dat verzoek geaccepteerd wordt, word je automatisch buur in de Sims Freeplay.
De Facebookpagina's zijn recent wel veranderd, moet er zelf nog even aan wennen.

Er is een apart Burentopic op dit forum waar je een oproep kan plaatsen voor buren, of je reageert op een (recente) oproep van iemand (met Facebookpagina):

viewtopic.php?f=27&p=45967#p45967

Ik zal je wel een uitnodiging sturen, die kun je dan accepteren via je eigen Facebookpagina. Dan heb je vast een buur. Als je in totaal 15 buren bijeen krijgt, kun je maximaal profiteren van de dagelijkse cadeaus op de partyboot.