Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Na het bouwen van het privé eiland.
Afbeelding

Begin deze missie.
Voltooi deze missie om toegang te krijgen tot het privé eiland met paardrijden en andere activiteiten.
Als je de missie binnen de tijd voltooid(8 dagen)
Om de luxe villa op het privé eiland te winnen.

1) ga naar het park
2) luister naar lj Silva (30 minuten)
3) beste tijd neer zetten met de speedboot (10 minuten)
4) luisteren naar lj's aankondiging (1 uur en 40 minuten)
5) ga naar het privé eiland
6) verzamelen met de andere kandidaten ( 3 uur en 20 minuten)
Wordt vervolgd
7) met tovenaar tita kletsen (4 uur en 10 minuten)
8) stel je voor aan koen kuikens (2 uur en 30 minuten)
9) luisteren naar lj's aankondigingen van uitdaging ( 6 uur en 40 minuten)
10) kies kleding uit de kledingkast op het eiland.
11) luisteren van lj (4 uur en 10 minuten)
12) omkleden voor date met prima
13) ga paard op het strand met prima (9 uur en 10 minuten) dit doe je door op het paard te klikken.
14) bespreek hittegolf met koen (4 uur en 20 minuten)
15) bespreek bericht met tovenaar tita(3 uur en 20 minuten)
16) ga naar het park
17) ontvang volgende uitdaging (13 uur en 20 minuten)
18)ga naar privé eiland
19) zoeken naar hart (1uur en 20 minuten)
20) op volgende locatie zoeken naar hart. (2 uur en 5 minuten)
21) op de volgende locatie zoeken naar hart. (5uur en 50 minuten)
22) ga terug naar het park
23) geef hart aan lj (5uur)
24) ga naar privé eiland
25) beste pioneer koen en prim (4 uur)
26) met tovenaar tita genezing bespreken (8uur en 20 minuten)
27) kijk aandachtig in de spiegel (9 uur en 30 minuten)
28)naar Lj luisteren (4uur en 10 minuten)
29) benaarder prim (15 uur)
30 cupcakes aan tovenaar tita geven (1 uur)
31) cupcake aan koen kuikens geven(4 uur en 10 minuten
32) luisteren naar lj (15uur)
33) aanbod accepteren (21uur en 40 minuten)
34) verlaat het privé eiland
Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

Ik heb dit evenement onlangs gedaan, maar niet de prachtige villa gehaald. Toch de sleutel van het eiland gekregen, zonder villa.
Meer dan 2 miljoen gespaard en 3 dagen bouw afgewacht en toen had ik een leeg eiland. Ik kan er wel iemand laten wonen, maar moet er zelf wat op bouwen. Enig idee of dat een fout is?

Nu ben ik maar op zoek naar een foto van de villa. Ga ik proberen om hem na te bouwen.
M.vr.gr.
Els
elsjef » 20 maart 2019, 11:46 schreef:Ik heb dit evenement onlangs gedaan, maar niet de prachtige villa gehaald. Toch de sleutel van het eiland gekregen, zonder villa.
Meer dan 2 miljoen gespaard en 3 dagen bouw afgewacht en toen had ik een leeg eiland. Ik kan er wel iemand laten wonen, maar moet er zelf wat op bouwen. Enig idee of dat een fout is?

Nu ben ik maar op zoek naar een foto van de villa. Ga ik proberen om hem na te bouwen.
M.vr.gr.
Els
Wat raar. De eerste villa moet gratis zijn.

Hier zie je wat foto's ervan.


https://thegirlwhogames.blog/2018/01/29 ... y-love-and" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had destijds deze walktrough niet gehaald. Ik heb eiland wel maar niet de villa. Zou ik nog een keer de kans krijgen om z’n fantastische villa op palen te bemachtigen of is de kans aan mij voorbij gegaan? Ik wil graag iets moois gaan bouwen op het eiland, zo’n villa op palen hoort daar eigenlijk echt thuis. :?:
Irm1810 schreef:Ik had destijds deze walktrough niet gehaald. Ik heb eiland wel maar niet de villa. Zou ik nog een keer de kans krijgen om z’n fantastische villa op palen te bemachtigen of is de kans aan mij voorbij gegaan? Ik wil graag iets moois gaan bouwen op het eiland, zo’n villa op palen hoort daar eigenlijk echt thuis. :?:

Dat zou ik ook wel willen weten.. Net een kwartier te laat geweest door drukte. Baal zo enorm! Alles voor niks gedaan.
Elizaa2016 » 20 maart 2019, 11:19 schreef:
elsjef » 20 maart 2019, 11:46 schreef:Ik heb dit evenement onlangs gedaan, maar niet de prachtige villa gehaald. Toch de sleutel van het eiland gekregen, zonder villa.
Meer dan 2 miljoen gespaard en 3 dagen bouw afgewacht en toen had ik een leeg eiland. Ik kan er wel iemand laten wonen, maar moet er zelf wat op bouwen. Enig idee of dat een fout is?

Nu ben ik maar op zoek naar een foto van de villa. Ga ik proberen om hem na te bouwen.
M.vr.gr.
Els
Wat raar. De eerste villa moet gratis zijn.

Hier zie je wat foto's ervan.


https://thegirlwhogames.blog/2018/01/29 ... y-love-and" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet zelf bouwen.. ik kan geen villa uitkiezen. Hebben ze geen optie om de villa Gewoon te kopen als je hem niet gewonnen heb?
DKM schreef:Hebben ze geen optie om de villa Gewoon te kopen als je hem niet gewonnen heb?
Ik vrees van niet.
Maar sommigen bouwen met opzet het lege eiland om vervolgens zelf een verbeterde villa te bouwen.
Zelf heb ik nog niet veel ervaring met bouwen, dus heb ook geen idee hoe lastig het is of hoeveel tijd het kost.
Mocht je het willen proberen: hier is een video hoe je zelf zo'n villa kan bouwen:

https://www.youtube.com/watch?v=628BmFH ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;