Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Volbreng de missie 'Hoeders van de Verloren Artefacten' binnen de tijd om de schatkist te verdienen.

Hoeders van de verloren artefacten Walkthrough
1. Ga naar het Mysterieuze eiland.

Afbeelding

Afbeelding
2. Tik op een Monument.
3. Lees het 'Groot boek der van alles' (21 uren en 30 minuten bij een boekenkast met 2 sterren)
4. Kliekjes uit een koelkast (18 seconden bij een koelkast met 2 sterren).
5. Zoek naar artefacten tussen het afval (8 minuten en 30 seconden). Om door het afval te kunnen zoeken, moet je een Sim eerst een vuilnisbak voor het huis van een van je Sims omver laten trappen.
6. Vind het derde artefact. Artefacten kunnen zomaar gevonden worden tijdens het afronden van alledaagse acties van Sims, door bijvoorbeeld voorwerpen te gebruiken, iets te bakken of te tuinieren.
7. Verbeter het Aarderijkdom naar niveau 1.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Als je de missie op tijd hebt gehaald speel je de schatkist vrij waarin je grondstoffen/artefacten, geld, LP en XP kan vinden. De schatkist vind je eenmalig op een vlot bij het mysterieuze eiland.

Volgende missie: Lekker rossen
Vorige missie: De Mysterieuze Eilandmissie

Advertentie

Bedoel je als je een missie niet binnen de tijd hebt gehaald? Je krijgt inderdaad geen tweede kans voor missies.
De Hoeders van de verloren artefacten is overigens geen tijdsgebonden missie zoals bijvoorbeeld de kerstmissie. Voor iedereen zou deze na de mysterieuze eilandmissie moeten starten.
Aarderijkdom is een naam van een monument.
Om die te verbeteren heb je grondstoffen nodig deze kun je krijgen door een sim taken te laten afronden. Als je de nodige grondstoffen heb krijg je een melding.
Dan ga je naar het monument en dan kan je hem verbeteren.
Nefje » 11 mei 2015, 21:17 schreef:Bedoel je als je een missie niet binnen de tijd hebt gehaald? Je krijgt inderdaad geen tweede kans voor missies.
De Hoeders van de verloren artefacten is overigens geen tijdsgebonden missie zoals bijvoorbeeld de kerstmissie. Voor iedereen zou deze na de mysterieuze eilandmissie moeten starten.
Ondertussen 2020 en bij mij staat er dat het op 2 dagen moet afgewerkt worden :( meer tijd vragen = betalen (met echt geld dan :( VIP3)
Ik heb dus zo nog een missie gehad (iets ivm houten lamellen) dat ik dus echt onmogelijk kon halen (wist ik niet op voorhand spijtig genoeg); ondanks ik 4 Sims bijna volcontinu liet houtbewerken kon ik onmogelijk alle Houten beeldjes verzamelen, de helft van de tijd kreeg ik gewoon dezelfde dubbele beeldjes die ik al eens had gewonnen :shock:
gevolg: missie niet geslaagd en opeens was alles wat ik had verzameld ook ineens weer weg. :cry: Pffff ( alleen hun niveau bleef behouden)
Ik weet dat het een gratis spel is, maar da’s toch echt bezighouden zonder doel dan en niet zo motiverend...

Ook had ik dat grote boek al eens gelezen op voorhand, maar dat telt dus niet :roll: goed dat we dat nu ook weten :oops: :roll: :lol:
Afbeelding