Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hoi hoi, ik heb de uitleg van 'Er hangt liefde in de lucht' al gelezen, maar er staat ook dat je romantisch moet doen. Dat kan ik niet, want er staat dat je moet eerst de missie 'Er hangt liefde in de lucht' voltooien. Dat snap ik niet. Kan iemand me helpen?

Advertentie

Ik had al gereageerd op je eerdere bericht, maar zal het even naar hier kopiëren:

Ben je al aangeland bij de opdracht om romantisch te doen? Met andere woorden: Heb je alle voorgaande opdrachten in deze missie al gedaan?

Je krijgt als het goed is pas de optie om romantisch te zijn, zodra je bij die opdracht bent.
Hoi,

Het is me niet helemaal duidelijk of je de missie "Er hangt liefde in de lucht" nu al gestart hebt.
Ik dacht eerder te hebben begrepen van wel, maar de afbeelding die je nu geplaatst hebt, geeft aan dat je eigenlijk nog niet met deze missie begonnen zou kunnen zijn.
Er staat namelijk dat je nog eerst een paar missies in de wachtrij moet volbrengen. Dat betekent dat je eigenlijk deze missie nog helemaal niet zou moeten kunnen starten.
Is dat een opdracht van de missie "Er hangt liefde in de lucht", of krijg je die vraag bij de wekelijkse missie?
Als het van de wekelijkse missie is, zul je eerst de missie "Er hangt liefde in de lucht" moeten volbrengen.

Als de opdracht van de missie "Er hangt liefde in de lucht" is, dan wordt het wellicht lastiger. Heb je wel twee volwassen Sims gebruikt?
En krijg je dan ook de melding "loop niet zo hard van stapel" zoals op de afbeelding enkele berichten hierboven?

Overigens is het niet nodig voor de Sims om beste vrienden met elkaar te zijn.