Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Galdor schreef:Je bedoelt dat de opdracht nog steeds in je taken lijst staat?
Jaa klopt en gaat ook niet meer weg staat er nu al 3 weken super raar

Advertentie

Dus als ik het goed begrijp, had je:
- het spel opgeslagen in de Cloud.
- het spel volledig verwijderd van je apparaat.
- Het spel opnieuw geïnstalleerd. Bij het opnieuw installeren heb je vervolgens gekozen om met het bestand dat in de Cloud stond opgeslagen, verder te spelen.

Als je dat inderdaad op deze manier gedaan hebt (anders alsnog even proberen), dan zit de fout helaas in het opgeslagen bestand.
Dat is wat vervelend, maar waarschijnlijk heb je er verder geen hinder van.
Je hebt in dat geval denk ik een paar mogelijkheden:

1. Voorlopig zo maar even verder spelen en afwachten of het op termijn, bijv. na een update met een nieuwe seizoensmissie, niet alsnog verdwijnt.
2. Als je het persé weg wil hebben, kun je overwegen om spelmaker Firemonkeys aan te schrijven (wel wat gedoe en engelstalig). Ze kunnen je spel dan repareren, maar ik verwacht niet dat je de missie nog opnieuw kan doen, omdat die datumgebonden was.
Sim Plist schreef:Dus als ik het goed begrijp, had je:
- het spel opgeslagen in de Cloud.
- het spel volledig verwijderd van je apparaat.
- Het spel opnieuw geïnstalleerd. Bij het opnieuw installeren heb je vervolgens gekozen om met het bestand dat in de Cloud stond opgeslagen, verder te spelen.

Als je dat inderdaad op deze manier gedaan hebt (anders alsnog even proberen), dan zit de fout helaas in het opgeslagen bestand.
Dat is wat vervelend, maar waarschijnlijk heb je er verder geen hinder van.
Je hebt in dat geval denk ik een paar mogelijkheden:

1. Voorlopig zo maar even verder spelen en afwachten of het op termijn, bijv. na een update met een nieuwe seizoensmissie, niet alsnog verdwijnt.
2. Als je het persé weg wil hebben, kun je overwegen om spelmaker Firemonkeys aan te schrijven (wel wat gedoe en engelstalig). Ze kunnen je spel dan repareren, maar ik verwacht niet dat je de missie nog opnieuw kan doen, omdat die datumgebonden was.

Jaa ik zie het wel
Heb niet veel zin om moeite ervoor te doen
Hopelijk gaat het een keer weg
Gelukkig kan alles voorderst wel spelen
Bedankt voor je hulp
Ik hoop voor je dat je verder kan als deze missie weer terugkomt.
Dit evenement die tussen bepaalde datums beschikbaar is net als bijvoorbeeld de live evenement en hobby evenement.
Waarneer deze weer herhaald word is nu nog niet bekend.
Wie net als ik in de tijdstress zit: de foto maken van de professor en Veronique, doe je in het park bij een grote X op de grond bij het bruggetje tussen de eendjes en het bootje. Dus niet de knop om een foto te maken.
Ik hoop dat hij nog een keer herhaald.. Had niet opgelet :cry:

Ik zoek nog steeds of 1 van de architectwoningen misschien een vaatwasser heeft :lol: