Dus als ik het goed begrijp, had je:
- het spel opgeslagen in de Cloud.
- het spel volledig verwijderd van je apparaat.
- Het spel opnieuw geïnstalleerd. Bij het opnieuw installeren heb je vervolgens gekozen om met het bestand dat in de Cloud stond opgeslagen, verder te spelen.
Als je dat inderdaad op deze manier gedaan hebt (anders alsnog even proberen), dan zit de fout helaas in het opgeslagen bestand.
Dat is wat vervelend, maar waarschijnlijk heb je er verder geen hinder van.
Je hebt in dat geval denk ik een paar mogelijkheden:
1. Voorlopig zo maar even verder spelen en afwachten of het op termijn, bijv. na een update met een nieuwe seizoensmissie, niet alsnog verdwijnt.
2. Als je het persé weg wil hebben, kun je overwegen om spelmaker Firemonkeys aan te schrijven (wel wat gedoe en engelstalig). Ze kunnen je spel dan repareren, maar ik verwacht niet dat je de missie nog opnieuw kan doen, omdat die datumgebonden was.