Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bedankt elizaa2016 aan een spiegel had ik niet gedacht ik was alle plekken waar je een selfie kan nemen al af gegaan.

Even als aan vulling als je een losse spiegel pak duurt het 5 uur neem je een wastafel met spiegel 3 sterren dan duurt het wel 4 uur.

Advertentie

molletje83 » 18 jan 2020, 20:11 schreef:Bedankt elizaa2016 aan een spiegel had ik niet gedacht ik was alle plekken waar je een selfie kan nemen al af gegaan.

Even als aan vulling als je een losse spiegel pak duurt het 5 uur neem je een wastafel met spiegel 3 sterren dan duurt het wel 4 uur.
Graag gedaan! Moest ook even zoeken om er achter te komen hoor.

Ik gebruik deze spiegel, dan duurt het ook 4 uur.

Afbeelding
Als het goed is, zou je een spiegel moeten kunnen kopen in de hobbywinkel (naast de dierenwinkel , vlakbij het park).

Bij mij zijn er ook spiegels te koop in de woonwinkel bij "hobby- en carrièrevoorwerpen" en bij "decoraties".
Hoi,

Dat vreesde ik in eerste instantie ook, want ik ben veel te netjes om borden een week te laten liggen :mrgreen: .

Maar ik meen dat er zelfs geen vuile borden nodig zijn, wel aanrechten met een wasbak. Je zal in jouw geval dus wel 7 aanrechten met een wasbak nodig hebben om het in één keer af te werken (en dat is wel aan te bevelen, want tijdverlies kun je je eigenlijk niet goed permitteren of het gaat je veel SP's kosten).
Ja, heb al flink wat geld en LP's geïnvesteerd om spullen bij te kopen.
Bovendien (na een paar dagen) veel te veel uren per dag: als je niet 's nachts de wekker wil zetten (en dat wil ik niet :mrgreen: ), zul je flink SP's moeten investeren.