Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Elizaa2016 schreef:
Belle » 18 dec 2019, 09:52 schreef:Hebben jullie er ook last van dat dat knopje linksboven om naar het politiebureau/ziekenhuis/filmstudio resources gegevens te komen niet meer uitklapt? Normaal moet je hier op deze manier kunnen schakelen tussen de kerstmissie en de gegevens van de interactieve werkplekken. Tijdens de garage-actie werkte dat nog prima.
Heb ik ook last van sinds de kerstmissie is begonnen.
Er zijn de afgelopen dagen al meerdere meldingen over geweest op een engelstalig forum. Kennelijk een bug waar sommigen na het starten van deze kerstmissie last van kregen.

Advertentie

Belle » 18 dec 2019, 18:06 schreef:
Jeetje wat een goede tip, helemaal niet aan gedacht. Zo kan ik ook mijn achterstand wat inlopen bij de wat langere taken. Bedankt!!!
;) ;)
maar hoop dat je verder geen last meer hebt van bugs (hoef je ook geen LP's te gebruiken) :)
Belle » 18 dec 2019, 17:09 schreef:
Witchesangel » 18 dec 2019, 15:30 schreef:
molletje83 » 18 dec 2019, 13:17 schreef:Er zijn een paar taken die wel kan afkopen zie pijl.

Voor die kruiden kan je elke plant die je ka. Snoeien gebruiken. Zie nu ook het eerste bericht.
Welke planten kun je snoeien dan? Ik heb namelijk geen flauw idee
Die kleine perkjes die je gratis bij elke tuin krijgt, met blauwe en rode bloempjes, die kan je nu snoeien voor kruiden. Duurt 5,5 uur. Als je van die planten hebt in halve wijntonnen, die duren 4,5 uur. Ik had ook nog ergens een grote kamerplant binnen staan, ook 4,5 uur. De cipressen kan je dan weer niet snoeien voor kruiden.
Ah ja gelukt! Super bedankt!
Sim Plist » 18 dec 2019, 18:29 schreef:
Elizaa2016 schreef:
Belle » 18 dec 2019, 09:52 schreef:Hebben jullie er ook last van dat dat knopje linksboven om naar het politiebureau/ziekenhuis/filmstudio resources gegevens te komen niet meer uitklapt? Normaal moet je hier op deze manier kunnen schakelen tussen de kerstmissie en de gegevens van de interactieve werkplekken. Tijdens de garage-actie werkte dat nog prima.
Heb ik ook last van sinds de kerstmissie is begonnen.
Er zijn de afgelopen dagen al meerdere meldingen over geweest op een engelstalig forum. Kennelijk een bug waar sommigen na het starten van deze kerstmissie last van kregen.
Nou mijn opslag in het ziekenhuis is vol, omdat ik er niet bij kan. :(
Hopen dat ze dit gauw oplossen!
Elizaa2016 schreef:
Sim Plist » 18 dec 2019, 18:29 schreef:
Elizaa2016 schreef:
Belle » 18 dec 2019, 09:52 schreef:Hebben jullie er ook last van dat dat knopje linksboven om naar het politiebureau/ziekenhuis/filmstudio resources gegevens te komen niet meer uitklapt? Normaal moet je hier op deze manier kunnen schakelen tussen de kerstmissie en de gegevens van de interactieve werkplekken. Tijdens de garage-actie werkte dat nog prima.
Heb ik ook last van sinds de kerstmissie is begonnen.
Er zijn de afgelopen dagen al meerdere meldingen over geweest op een engelstalig forum. Kennelijk een bug waar sommigen na het starten van deze kerstmissie last van kregen.
Nou mijn opslag in het ziekenhuis is vol, omdat ik er niet bij kan. :(
Hopen dat ze dit gauw oplossen!
Als je een marktplaats-evenement hebt lopen, kun je de bug voorlopig misschien omzeilen:

https://simsfp.perturbee.net/viewtopic. ... 912#p76675
Eliine_94 » 21 dec 2019, 12:51 schreef:Begin nu wel achter te lopen... :shock: :? Deze acties zijn niet meer te halen in 1 dag..
Er zitten inderdaad wel wat lange opdrachten bij. 1 voordeel je kan wel afkopen met lp's en niet met Sp's zoals bij de race waardoor een 1uur en 59 minuten maar 1 lp kost.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12