Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hai,
Voor de laatste opdracht van de wekelijkse missies moet ik een decadente koffie zetten maar telkens als ik dit doe dan voltooid de taak niet. Moet dit op een andere manier?
En ik moet in een stad van de buren een winterslaap houden maar hier heb ik precies hetzelfde. Iemand tips?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op weet
Groetjes e.c :roll:

Advertentie

Ecfreeplay » 10 dec 2019, 20:52 schreef:Hai,
Voor de laatste opdracht van de wekelijkse missies moet ik een decadente koffie zetten maar telkens als ik dit doe dan voltooid de taak niet. Moet dit op een andere manier?
En ik moet in een stad van de buren een winterslaap houden maar hier heb ik precies hetzelfde. Iemand tips?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op weet
Groetjes e.c :roll:
Hey

Ik had deze week exact hetzelfde voor en heb ook raad gevraagd op deze site. Het blijkt een foutmelding te zijn van het spel zelf. Je bent niet de enige die dit voorheeft helaas is er momenteel nog geen oplossing voor gevonden. Deze taak zal dus telkens niet 'als voltooid' worden gezien en momenteel zit er dus niets anders op dan ofwel blijven proberen en hopen dat het misschien toch lukt ofwel 10 LP's er aan te spenderen zoals ik deed en zeker te zijn van je beloning.
Hoi,

Het zetten van de decadente koffie schijnt inderdaad een bug te zijn helaas.
Andere opties dan de taak overslaan of hopen dat de spelmakers op zeer korte termijn een update uitbrengen die dit probleem oplost, zijn er vrees ik niet.
Zie ook:

viewtopic.php?f=27&t=564&start=50

Maar het probleem dat de winterslaap niet voltooit, is nieuw voor mij. Lastig ook, want die taak duurt 19 uur dus even wat nieuwe dingen uitproberen schiet niet op. Volgens mij heb ik die opdracht enkele dagen geleden nog met succes voltooid, dus kan me moeilijk voorstellen dat er een bug in is gekomen na de nieuwe update (er is ook niets veranderd aan die opdracht).
Als het de eerste keer is dat die opdracht niet voltooide, zou ik het toch nog een keer opnieuw proberen (het zou zowel met een volwassen Sim als een oudere, tiener of jonge Sim moeten werken). Verzeker je er wel eerst van dat in de opdrachtenlijst bij sociale taken, inderdaad deze opdracht nog steeds genoemd staat.