Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hey,
Ik begrijp niet wat je moet bij 10
:cry: (wie is simheid :?: )
Kan iemand mij zo snel mogelijk helpen want mijn tijd loopt :shock:

Groetjes ;)

Advertentie

Jutta » 02 nov 2017, 23:36 schreef:Hey,
Ik begrijp niet wat je moet bij 10
:cry: (wie is simheid :?: )
Kan iemand mij zo snel mogelijk helpen want mijn tijd loopt :shock:

Groetjes ;)
Simheid = Mensheid dus de sim gemeenschap, in het park op een kist tikken dan zou je die opdracht moeten krijgen.
simsemmax » 26 maart 2018, 12:22 schreef:Als ik heb geklaagd tegen de oudere en ik klik op de oudere voor de volgende opdacht en dat is ; waarschuw de simheid voor de zeepkist komt het er niet te staan
Volgens mij moet je deze opdracht in het park doen, daar staat de zeepkist als het goed is.
De Simheid waarschuwen op een zeepkist doe je denk ik niet met de oudere, maar met de Sim die tegen de oudere heeft geklaagd.
Als je die Sim aanklikt en vervolgens op de zeepkist klikt, zou de opdracht er moeten komen te staan.
In het sneeuwpark op de ijshockeybaan.

Als je een weermachine bezit en een zwembad, kun je ook een zwembad laten bevriezen (beide moeten op hetzelfde perceel staan) en daarop schaatsen.

Mocht je het sneeuwpark nog niet gebouwd hebben (als dat al geen vereiste was om deze missie te starten) en daar te weinig tijd meer voor hebben en als je bovendien geen weermachine bezit of kan kopen, dan kun je misschien nog proberen of het ook werkt om bij een buur met sneeuwpark of met een weermachine bij een zwembad, je opdracht te voltooien.
Sim Plist » 25 okt 2019, 18:34 schreef:In het sneeuwpark op de ijshockeybaan.

Als je een weermachine bezit en een zwembad, kun je ook een zwembad laten bevriezen (beide moeten op hetzelfde perceel staan) en daarop schaatsen.

Mocht je het sneeuwpark nog niet gebouwd hebben (als dat al geen vereiste was om deze missie te starten) en daar te weinig tijd meer voor hebben en als je bovendien geen weermachine bezit of kan kopen, dan kun je misschien nog proberen of het ook werkt om bij een buur met sneeuwpark of met een weermachine bij een zwembad, je opdracht te voltooien.
Ok danku dan bouw ik het nog snel
200.000 euro kwijt :(