Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Het lukt mij niet om opdracht 6 uittevoeren.. als ik naar de kelder wil zegt hij dat er iets in de wegstaat waardoor je niet naar beneden kan, maar er staat niks in de weg . Als ik dan probeer om te trap te gebruiken lukt dit ook niet ze tonen heel de tijd zo blauwe voetjes boven hun hoofd .. ik heb al geprobeerd met een andere sim en mijn gsm uitgelegd en weer aan maar niks helpt...
Weet iemand nog raad?
Amelie1215 » 17 maart 2019, 11:07 schreef:Het lukt mij niet om opdracht 6 uittevoeren.. als ik naar de kelder wil zegt hij dat er iets in de wegstaat waardoor je niet naar beneden kan, maar er staat niks in de weg . Als ik dan probeer om te trap te gebruiken lukt dit ook niet ze tonen heel de tijd zo blauwe voetjes boven hun hoofd .. ik heb al geprobeerd met een andere sim en mijn gsm uitgelegd en weer aan maar niks helpt...
Weet iemand nog raad?
Dat had ik pas ook, in een andere situatie. Ik kon niet naar de boven verdieping.
Bij mij was het probleem dat ik op de 2e verdieping een dubbele opening had. Vlakbij de trap.
Misschien is het zoiets ook bij jou?

Afbeelding
Amelie1215 » 17 maart 2019, 11:07 schreef:Het lukt mij niet om opdracht 6 uittevoeren.. als ik naar de kelder wil zegt hij dat er iets in de wegstaat waardoor je niet naar beneden kan, maar er staat niks in de weg . Als ik dan probeer om te trap te gebruiken lukt dit ook niet ze tonen heel de tijd zo blauwe voetjes boven hun hoofd .. ik heb al geprobeerd met een andere sim en mijn gsm uitgelegd en weer aan maar niks helpt...
Weet iemand nog raad?
Je voert deze opdracht wel in het klushuis uit? Het kan zijn dat bijvoorbeeld bree of een andere sim de weg blokkeerd.
Elizaa2016 schreef:
Amelie1215 » 17 maart 2019, 11:07 schreef:Het lukt mij niet om opdracht 6 uittevoeren.. als ik naar de kelder wil zegt hij dat er iets in de wegstaat waardoor je niet naar beneden kan, maar er staat niks in de weg . Als ik dan probeer om te trap te gebruiken lukt dit ook niet ze tonen heel de tijd zo blauwe voetjes boven hun hoofd .. ik heb al geprobeerd met een andere sim en mijn gsm uitgelegd en weer aan maar niks helpt...
Weet iemand nog raad?
Dat had ik pas ook, in een andere situatie. Ik kon niet naar de boven verdieping.
Bij mij was het probleem dat ik op de 2e verdieping een dubbele opening had. Vlakbij de trap.
Misschien is het zoiets ook bij jou?

Afbeelding
Bij mij is het in het klushuis en ik kan niks verplaatsen want het huis zelf heb ik nog niet gebouwd.
ik kan geen meubels verplaatsen of dergelijke.
En er staan ook geen sims in de weg ..
ik heb het nu al een paar keer geprobeerd om de sims het klushuis te laten verlaten en alles aftesluiten en daarna opnieuw op te starten maar het blijft hetzelfde...
Galdor » 17 maart 2019, 13:27 schreef:
Amelie1215 » 17 maart 2019, 11:07 schreef:Het lukt mij niet om opdracht 6 uittevoeren.. als ik naar de kelder wil zegt hij dat er iets in de wegstaat waardoor je niet naar beneden kan, maar er staat niks in de weg . Als ik dan probeer om te trap te gebruiken lukt dit ook niet ze tonen heel de tijd zo blauwe voetjes boven hun hoofd .. ik heb al geprobeerd met een andere sim en mijn gsm uitgelegd en weer aan maar niks helpt...
Weet iemand nog raad?
Je voert deze opdracht wel in het klushuis uit? Het kan zijn dat bijvoorbeeld bree of een andere sim de weg blokkeerd.
Ja ik voer deze opdracht uit in het klushuis.
En er staat niks in de weg....
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13