Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
molletje83 » 18 maart 2019, 08:32 schreef:Ik hoop ook dat ik het haal ik ben iets verder.
Afbeelding
Ik ben precies even ver met ontgrendelen, maar ik heb nog niet genoeg voorwerpen (vooral glas gaat langzaam!!) om de vorige set garagedeuren allebei te kopen ... en dan dus ook nog de spellen en t dak ... denk niet dat ik dat ga halen :shock: :shock: :shock:

Advertentie

molletje83 » 17 maart 2019, 20:06 schreef:Ik heb de Dingen die ik ontgrendeld heb al vast in een huis gezet.
Afbeelding
Ik heb ook de grootte garage deur maar die is te breed voor deze ruimte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De wasmand en de emmer met schoonmakenmiddelen ken je niks mee te als de hoge kast naast de wasmachine en droger
De lamp kan je niet aan en uit zetten dus dat zal wel automatisch gaan.
Heb net de kleine garage deur gekocht deze past wel en daarbij zit wel een lamp dat wat bij de grootte zit is geen lamp zag ik maar onderdeel van.

Moet trouwens og 3 dingen kopen namelijk : huishoudelijke hulp, garage spelletjes en het dak.
Hoop dat ik het dak nog kan kopen, moet eigenlijk nog 27.000 glas voor het dak én de dubbele garagedeur, maar dat wordt maar 1 van de 2 gezien de tijd helaas :roll:
SO CLOSEE!! :cry:
molletje83 » 18 maart 2019, 23:45 schreef:
molletje83 » 17 maart 2019, 20:06 schreef:Ik heb de Dingen die ik ontgrendeld heb al vast in een huis gezet.
Afbeelding
Ik heb ook de grootte garage deur maar die is te breed voor deze ruimte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De wasmand en de emmer met schoonmakenmiddelen ken je niks mee te als de hoge kast naast de wasmachine en droger
De lamp kan je niet aan en uit zetten dus dat zal wel automatisch gaan.
Heb net de kleine garage deur gekocht deze past wel en daarbij zit wel een lamp dat wat bij de grootte zit is geen lamp zag ik maar onderdeel van.

Moet trouwens og 3 dingen kopen namelijk : huishoudelijke hulp, garage spelletjes en het dak.
Afbeelding
Afbeelding
De grasmaaier kan alleen buiten staan.
En met het rest van het tuin gereedschap ken je niks doen.
Afbeelding 2 personen
Afbeelding
1 persoon
Afbeelding 2 personen
Afbeelding 1 persoon
vandaag is het live evenement grootse garages afgelopen.
wederom weer niet gehaald
kwam het volgende tekort
sleutels 241
groene 15.915
bruine pot 3.412
kralen 814
iedere dag optie 2.30 en snachts 8.30 aangeklikt en nog kom je te kort.
hoe ken dit? : :
en waarom komen er niet 2 glastations bij dat je er ook 4 heb.
doe hier iets aan.

komt evenement nog terug?