Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Blij om te horen dat het niet aan mij ligt en dat er meerdere mensen last van hebben, maar vind t wel erg vervelend. Heb dit nog niet eerder meegemaakt ook bij een evenement die weer verder ging...

Ik ben ook gewoon aan het kaarsen maken begonnen en hoop nu dat de rest ontgrendeld word als ik mijn laatste munten heb vrijgespeeld, alleen gaat dat niet zo rap met alleen kaarsen...

Advertentie

Helaas een probleem dat vaker schijnt voor te komen, ook bij andere live evenementen. Jammer genoeg is er, voor zover ik kan overzien, geen oplossing bekend.
Een antwoord van Firemonkeys, 3 maanden geleden:

------------------------------------------------
Please let me share that the issue is currently being investigated, however, at this stage we don't have a timeline for an official fix. We understand that this may not be ideal but, due to the rarity and difficulty in reproducing the issue, it may take some time.

Keep an eye out for future updates and always make sure you have the latest version of the game.

We have credited your game with a gift for the trouble and if anything changes we will reach out and let you know.
------------------------------------------------

Als je erg gemotiveerd bent om de missie afgerond te krijgen, is het verzamelen van SP's en LP's (die je vervolgens kan omzetten in SP's via de Sociale Puntenbloem), denk ik de beste optie.
Ja, ik ga daar maar een poging mee wagen. Zal ook een flinke klus worden, want heb nog 3 ontgrendelde prijzen open staan. En anders maar afwachten tot een volgende keer en hopen dat dan wel de andere werkstations open staan.

Had het nog niet eerder bij een evenement meegemaakt, maar blijkbaar gebeurd het vaker, jammer dat ze er niets aan doen.
het gaat goed bij mij.. net voorbij het glas station en de eerste bouwmunten na het glas station zijn ook binnen
ik had enorm veel geluk met de muntbloem ( 3 sprinkhanen )
dus dat heeft me ook geholpen :D
Sim Plist » 16 feb 2019, 17:12 schreef:Helaas een probleem dat vaker schijnt voor te komen, ook bij andere live evenementen. Jammer genoeg is er, voor zover ik kan overzien, geen oplossing bekend.
Een antwoord van Firemonkeys, 3 maanden geleden:

------------------------------------------------
Please let me share that the issue is currently being investigated, however, at this stage we don't have a timeline for an official fix. We understand that this may not be ideal but, due to the rarity and difficulty in reproducing the issue, it may take some time.

Keep an eye out for future updates and always make sure you have the latest version of the game.

We have credited your game with a gift for the trouble and if anything changes we will reach out and let you know.
------------------------------------------------

Als je erg gemotiveerd bent om de missie afgerond te krijgen, is het verzamelen van SP's en LP's (die je vervolgens kan omzetten in SP's via de Sociale Puntenbloem), denk ik de beste optie.
Ik stop ermee. Laat mijn Sims liever werken en bij de volgende keer hoop ik dat ik weer mee kan doen :roll:
Dit event is bij mij gestart met de prestaties voorbij de helft (zie afbeelding 2), dus met geactiveerde stations.
Maar als ik ze wil gebruiken staat er dat ik moet kijken naar de prestaties wanneer ze worden geactiveerd. (Zie afbeelding 1)
Wat moet ik nu doen? Straks is het event voorbij?
Afbeelding
Afbeelding
Helaas hebben veel spelers op dit moment last van deze bug. Ook op andere forums komen steeds meer klachten hierover binnen.
Wel begrijp ik, dat het kaarsenstation nog zou werken. Ik weet niet of dat bij jou (en bij alle anderen) het geval is.

Zoals je in mijn vorig antwoord, een stukje hierboven in dit topic, kan teruglezen, is de best optie waarschijnlijk om snel LP's (die je vervolgens kan omzetten in SP's via de Sociale Puntenbloem) en SP's (via de sociale opdrachten bij buren) te verzamelen. Die kun je dan gebruiken om voorwerpen te kopen. Meestal kan dit nog tot 2 dagen nadat het live evenement is afgelopen.

Verder zal je door moeten gaan met het verzamelen van kaarsen (indien mogelijk, anders houdt het sowieso op) en hopen, dat je die voortschrijdingsbalk daarmee nog op tijd vol krijgt.
Het gebruik van de spinplant om kaarsen om te zetten in muntjes, dient echter wel binnen de reguliere speeltijd plaats te vinden. In die twee dagen erna gaat dat dus niet meer.

Verder kun je alleen hopen dat er heel binnenkort een patch door de spelmakers (Firemonkeys) wordt uitgebracht.
Het alternatief is, het evenement te laten lopen en wachten tot het opnieuw voorbij komt.
Als erg veel spelers last hebben van deze bug, is er misschien meer hoop dat het evenement binnenkort weer herhaald wordt.
Ik kreeg vanmorgen een update van het spel en nu doen mijn werkstations het allemaal weer! :D Heb nog 6 dagen, dus hoop dat ik nog genoeg grondstoffen binnen krijg om mijn laatste 3 vrijgespeelde prijzen te kopen.

Ik wilde het evenement ook al gaan laten schieten, maar ga nu toch nog een poging wagen met 6 dagen.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12