Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
vanochtend is dit evenement terug gekomen

ik ben inmiddels bij het sieraden station (zonder Laura Craft te kopen)
wel wat sp gebruikt :)
nog geen 3 sprinkhanen gehad dit keer

Advertentie

Op 20 mei 2018, 13:59 chantalle schreef:ik ben inmiddels bij het sieraden station (zonder Laura Craft te kopen)
Het sieradenstation verwacht ik morgen te ontgrendelen.
Dat betekent dat ik na enkele uren spelen pas een dag op jou achter lag, dus lig ik nog goed op schema :) .
inmiddels ben ik bijna bij het gedeelte prestige wasserij (morgenochtend)

ik heb er tot nu toe een goed gevoel bij dat het me waarschijnlijk gaat lukken.. maar dat ligt ook aan het evenement wat morgen begint
Ik dacht dat nog 1 of 2 dingen moest blijken er 4 te zijn.

Wat me wel op viel dat je geen gratis bloemendraai kreeg bij de instructies.

En bij de dagelijkse doelen in ontgrendel prijs weg wat ik niet erg vind omdat je bij een herhaling de al vol is
Dat is vermoedelijk omdat je niet van het begin begint. Is mij bij het france romance evenement ook opgevallen de enige die ik in twee keer heb gehaald.
De voorwerpen heb ik gemakkelijk op tijd bijeen gekregen, maar ik heb nog 112 bouwmunten nodig.
Alleen een draaiplant-jackpot kan me nu nog op tijd aan voldoende bouwmunten helpen. Anders wordt het flink in de sociale punten-buidel tasten :roll: .
Uiteindelijk kwam ik 65 bouwmunten tekort, zodat ik 65 SP's heb moeten gebruiken om alles te ontgrendelen.

De draaiplant werkte echt niet mee, ik draaide ver onder het gemiddelde. Ik heb wat terug gerekend: als ik precies op het gemiddelde (5,7 bouwmunten per draai) zou hebben gedraaid, zou ik vrijwel exact zijn uitgekomen met de bouwmunten.

Bij dit evenement heb ik vrijwel geen tijd verloren, dus het betekent dat voor het wat betreft de bouwmunten in de praktijk maar net haalbaar is (mits je gemiddeld scoort met de draaiplant).