Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
vicky89 » 04 aug 2017, 11:05 schreef:Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw. En ik zit nu inde missie van dans om nooit te vergeten.
Mss een domme vraag maar hoe voltooi ik opdracht 2: Kijk naar het danspaar?.

Alvast bedankt
Ik denk dat je opdracht 1 bedoelt dan tik je met een sim in het park op het danspaar en zou je de optie kijken moeten krijgen.

Advertentie

Anoeskaa » 10 dec 2017, 12:54 schreef:De hobby niet gered komt de Vila uiteindelijk nog terug of is hij gewoon weg nu
Als het net zo gaat als bij mij komt de villa af en toe in de online store voorbij, en via de 6 sleutels verrasdoos maak je er ook af en toe kans op.
Verder helaas echt weg.
Begrijp ik goed dat je met één of meerdere Sims bij de villa bent, maar de fantasia's niet meer aanwezig zijn?

Wat ik hierover gelezen heb, zou je in dat geval je Sims bij de villa weg kunnen sturen en daarna via het park met behulp van de auto die daar staat, terugkeren naar de villa.
De dansers zouden dan opnieuw moeten verschijnen.
Zorg dat de behoeftebalken van je Sim steeds goed aangevuld zijn. Dat kan de kans een stuk vergroten om een trofee te krijgen die je nog niet hebt. Misschien is inspireren al voldoende, maar ik zou voor de zekerheid alle balken aanvullen.

Ik heb dit ooit op de website van EA gelezen, maar het is ook mijn eigen ervaring dat dit veel scheelt. Destijds heb ik enkele maanden (achteraf waarschijnlijk onnodig) moeten wachten voordat ik de houtsnijwerk-hobby en de kunstschaats-hobby voltooid had.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16