Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Dit evenement is nu bezig.
Met de zelfde voorwerpen als bij het Franse en de crèche
Ik ben blij dat ik de tafels heb laten staan scheelt er te moeten bevoorraden.

Nieuw is dat je Laura gratis 24 uur kan gebruiken tip doe dit pas als je alles hebt ontgrendeld
Afbeelding

Advertentie

Hoe heb je die gratis dag Laura Craft gekregen? Ik zie niet eens een optie om ze betaald in te huren. Heb je er misschien bij een vorig evenement voor betaald?
Mn10 » 29 apr 2017, 19:39 schreef:Hoe heb je die gratis dag Laura Craft gekregen? Ik zie niet eens een optie om ze betaald in te huren. Heb je er misschien bij een vorig evenement voor betaald?
Ik vind dat bordje waar je op kan klikken om haar in te huren altijd gigantisch in de weg staan.
Jij niet dus. ;) :D
Afbeelding
Ja vorige keer kreeg ik constant reclame en stond dat bordje daar ook, maar deze keer heb ik echt geen bordje hoor :) (Ik wilde een foto invoegen maar ik weet niet hoe dat moet)
Ik zag ook al dat andere mensen op de sims facebook zeiden dat ze Laura Craft niet konden vinden omdat ze geen bordje hadden. Iemand zei daar dat ze dacht dat de mensen die Laura Craft een vorige keer gehuurd hadden nu 24u gratis kregen omdat sommige mensen geklaagd hadden dat het niet duidelijk was of je haar voor 1 of alle evenementen kocht. Mensen die haar nog nooit ingehuurd hebben (zoals ik) zouden volgens die persoon dus geen 24 uur gratis krijgen. Wat dan wel vreemd is dat je ze deze keer ook niet gewoon kan kopen.
Mn10 » 30 apr 2017, 15:44 schreef:Ja vorige keer kreeg ik constant reclame en stond dat bordje daar ook, maar deze keer heb ik echt geen bordje hoor :) (Ik wilde een foto invoegen maar ik weet niet hoe dat moet)
Ik zag ook al dat andere mensen op de sims facebook zeiden dat ze Laura Craft niet konden vinden omdat ze geen bordje hadden. Iemand zei daar dat ze dacht dat de mensen die Laura Craft een vorige keer gehuurd hadden nu 24u gratis kregen omdat sommige mensen geklaagd hadden dat het niet duidelijk was of je haar voor 1 of alle evenementen kocht. Mensen die haar nog nooit ingehuurd hebben (zoals ik) zouden volgens die persoon dus geen 24 uur gratis krijgen. Wat dan wel vreemd is dat je ze deze keer ook niet gewoon kan kopen.
Vreemd, ik heb haar ook nooit ingehuurd, maar kon haar wel gewoon 24 uur uitproberen. Toen De 24 uur voorbij waren, was het bordje wel weg, maar die kwam nadat ik naar de online store was geweest weer terug. Heb je ook niet een paars rondje onder het discobolletje? Als je daar opklikt kun je haar ook inhuren.
Guusje » 30 apr 2017, 16:07 schreef:
Mn10 » 30 apr 2017, 15:44 schreef:Ja vorige keer kreeg ik constant reclame en stond dat bordje daar ook, maar deze keer heb ik echt geen bordje hoor :) (Ik wilde een foto invoegen maar ik weet niet hoe dat moet)
Ik zag ook al dat andere mensen op de sims facebook zeiden dat ze Laura Craft niet konden vinden omdat ze geen bordje hadden. Iemand zei daar dat ze dacht dat de mensen die Laura Craft een vorige keer gehuurd hadden nu 24u gratis kregen omdat sommige mensen geklaagd hadden dat het niet duidelijk was of je haar voor 1 of alle evenementen kocht. Mensen die haar nog nooit ingehuurd hebben (zoals ik) zouden volgens die persoon dus geen 24 uur gratis krijgen. Wat dan wel vreemd is dat je ze deze keer ook niet gewoon kan kopen.
Vreemd, ik heb haar ook nooit ingehuurd, maar kon haar wel gewoon 24 uur uitproberen. Toen De 24 uur voorbij waren, was het bordje wel weg, maar die kwam nadat ik naar de online store was geweest weer terug. Heb je ook niet een paars rondje onder het discobolletje? Als je daar opklikt kun je haar ook inhuren.
Nee gewoon alleen een discobol van het evenement in mijn linker bovenhoek. In de online store zie ik haar ook nergens staan, ook niet betalend. Vreemd, maar ach ja hopelijk verzamel ik genoeg zonder haar een dagje gratis te krijgen, al was dat best handig geweest.
Ik heb 1 keer een melding over laura craft langszien komen net als de andere niks mee gedaan. Nu inderdaad niet meer in te schakelen.