Hier vind je meer informatie over onze gidsen en kan je gidsen, tips en andere leuke weetjes over De Sims 4 delen met andere forummers.
Hi! duuuuuuuuus, mijn ouders willen niet voor The SIms 4 betalen, dus ik ben een gratis versie aan het zoeken. Ik heb de Origin proof-version al gebruikt...Weet iemand iets zonder survey of human verfication?

Advertentie

Dan blijft 1 van de twee versies voor een mobiel toestel over.
Namelijk Sims Freeplay of Sims Mobile. Die zijn zo als dat heet Freemium kortom gratis met betaalde extra's
Nou, Sims 4 is niet gratis te krijgen. Ja, op sites zoals Bittorent en dergelijk kun je het proberen, maar dan heb je het risico om ook rotzooi zoals malware binnen te krijgen. En 9 van de 10 keer heb je geen toegang tot de galerij. Toch zijn de opties eindeloos:
  • Wat Galdor al suggereerde, kun je het best de Sims freeplay gaan spelen, of The Sims Mobile. Deze twee games kun je gratis downloaden in zowel de iOS store als de Google Play Store
  • Je kunt de game voor je verjaardag vragen
  • Je kunt veel geld voor je verjaardag vragen en het dan zelf kopen
  • Zorg voor een goed rapport waarmee je geld kan verdienen bij je familie
  • Zoek een baantje en ga voor je geld werken
  • Klus eens op zaterdag; ga auto's wassen, grasmaaien etc. Hiermee kun je ook geld verdienen om zelf de Sims 4 te kopen.
Etc. etc. etc. etc. etc..... :lol:
We moeten allemaal werken voor onze centen, en ik denk als je het echt graag wil en je spaart er zelf voor hebben je ouders bijna geen reden om het te weigeren: het zijn dan immers je eigen centen waar je hard voor gespaard :)