Hier vind je meer informatie over onze gidsen en kan je gidsen, tips en andere leuke weetjes over De Sims 4 delen met andere forummers.
Hallo, :)

Ik ga over een aantal dagen met een vriendin afspreken en zij heeft het al een tijdje over Sims4 op mijn laptop installeren.
Ik kijk hier natuurlijk heel erg naar uit, maar wat zijn de overeenkomsten en verschillen tussen sims4 en simsfreeplay?

Heb je in sims4 ook verhaallijnmissies, wekelijkse missies en burenmissies? ( Heb je überhaupt buren? :lol: )

Ik zal eerst het sims4 deel doorlezen, zodat ik te minste iets weet haha.

En ik las laatst ook iets over Origin, moet ik dat eerst installeren (en wat is het..)? Voor mij is dit echt iets nieuws.. :oops:

Alvast bedankt voor de komende hulp :D

Advertentie

Hey adriennn,
Wat leuk dat je De Sims 4 gaat spelen, ik zal je wel wat Informatie geven voordat je het spel wilt beginnen.
Ten eerste wil ik alvast doorgeven dat je GEEN verhaallijnen hebt in De Sims 4, je kan gewoon alles voor jezelf doen. Ten tweede heb je inderdaad Origin nodig om De Sims 4 te Installeren en Op te Starten.
Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven en dat je veel plezier zult hebben in de game!
SimKennee » 08 aug 2016, 07:55 schreef:Hey adriennn,
Wat leuk dat je De Sims 4 gaat spelen, ik zal je wel wat Informatie geven voordat je het spel wilt beginnen.
Ten eerste wil ik alvast doorgeven dat je GEEN verhaallijnen hebt in De Sims 4, je kan gewoon alles voor jezelf doen. Ten tweede heb je inderdaad Origin nodig om De Sims 4 te Installeren en Op te Starten.
Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven en dat je veel plezier zult hebben in de game!
hallo Kennee,
bedankt voor de info :)
ik zal Origin dan alvast maar installeren haha. Het geen verhaallijn hebben zal wel even wennen worden denk ik, aangezien je met SimsFreeplay het allemaal draait om missies en verhaallijnen. maar ik kijk er heel erg naar uit!