Deel hier alles over De Sims 4 Accessoirespakketten: Luxe Feestaccessoires, Perfecte Patio Accessoires, Coole Keukenaccessoires, Griezelige Accessoires, Filmavond Accessoires, Romantische Tuinaccessoires, Kinderkamer Accessoires en Achtertuin Accessoires.
Deze week is het zesde accessoirespakket voor De Sims 4 verschenen: De Sims 4 Romantische Tuinaccessoires. Hebben jullie dit pakket al en wat vinden jullie ervan? Laat het in dit topic weten! :mrgreen:

Informatiepagina: http://www.pinguintech.nl/sims-4/de-sim ... cessoires/" onclick="window.open(this.href);return false;

phpBB [video]

Advertentie

Ik heb dit pakket en ik vind het eigenlijk een heel leuk pakket! De jurkjes die ze toegevoegd hebben voor meisjes vind ik echt geweldig!

Afbeelding
Afbeelding

Sims (kinderen dus) die ik gemaakt heb

En ik ben verliefd op de nieuwe kapsels! Bovendien vind ik de bouwitems ook erg leuk, het zijn er vergeleken met andere stuff packs erg weinig hoorde ik mensen zeggen. Maar ik ben wel tevreden. Je kan wel op zich met de items leuke dingen doen, vooral parken aanpassen die nu echt super saai zijn! De twee 'speciale' items zijn dus de wensput en de fontein, de wensput vind ik echt super leuk! Mijn sim (kind) had eens geluk en kreeg toen de maximale vaardigheid van mentaal! en dat er iets van 50 verschillende uitkomsten zijn is ook erg leuk. De fontein is op zich wel leuk, maar ik was er een beetje snel op uitgekeken. Voor de rest een superleuke stuff pack! Maar laten we het maar zo zeggen.. je moet er wel van houden :)

Vooral met Beleef het samen (opnieuw bedankt! :P)kan je mooie parken bouwen! (deze heb ik gevonden op een forum)
Afbeelding
MireillexSims » 12 feb 2016, 13:53 schreef:Ik heb dit pakket en ik vind het eigenlijk een heel leuk pakket! De jurkjes die ze toegevoegd hebben voor meisjes vind ik echt geweldig!

Afbeelding
Afbeelding

Sims (kinderen dus) die ik gemaakt heb

Jammer dat we niet zulke jurkjes in simsfreeplay hebben, want ze zien er echt super leuk uit! :D
Anderzijds lijkt de nieuwe waterglijbaan in Achtertuin Accessoires wel erg veel op die in De Sims FreePlay :P Maar goed, beetje offtopic.

Ik ben erg blij met de nieuwe bloemen in Romantische Tuinaccessoires. De nieuwe jurkjes zijn ook erg mooi en ik vind het erg origineel en leuk dat Sims in de nieuwe fontein kunnen spelen :)