Deel hier alles over De Sims 4 Accessoirespakketten: Luxe Feestaccessoires, Perfecte Patio Accessoires, Coole Keukenaccessoires, Griezelige Accessoires, Filmavond Accessoires, Romantische Tuinaccessoires, Kinderkamer Accessoires en Achtertuin Accessoires.

Advertentie

De Sims 4 Luxe Feestaccessoires is nog niet beschikbaar op Origin. SimGuruGraham heeft aangegeven dat het pakket wellicht in de ochtend (Amerikaanse tijdzone) zal verschijnen:
Luxury Party will not be a midnight launch. I don't think we've announced the precise time; look out for it tomorrow morning.
Als het ochtend is in Amerika (bij EA) dan is hier ongeveer 18:00-20:00. Vaak verschijnen ook patches en live broadcasts rond die tijd, dus ik denk dat je het beste ongeveer vanaf 18:00 of 19:00 kan kijken. Maar we zullen ook een bericht op de homepage zetten als het zover is. :)
Ah, jammer. Ik kan me nog herinneren dat in de natuur volgens mij wel in de middag al te downloads was. Maar goed nog even wachten dus. Bedankt voor je reactie.

Hij is toch ook alleen beschikbaar via origin. Niet in de winkel toch
Klopt, De Sims 4 Luxe Feestaccessoires zal alleen via Origin verkrijgbaar zijn. Inmiddels heeft EA trouwens laten weten dat het pakket vanaf 19:00 beschikbaar zal zijn.