Deel hier alles over De Sims 4 Accessoirespakketten: Luxe Feestaccessoires, Perfecte Patio Accessoires, Coole Keukenaccessoires, Griezelige Accessoires, Filmavond Accessoires, Romantische Tuinaccessoires, Kinderkamer Accessoires en Achtertuin Accessoires.
Haii
Ik heb net sims 4 uit eten besteld via de site en heb ik een bevestigings mailtje gekregen met hoe ik hem kon downloaden.
Alleen er staat dat ik origin client moet openen maar is dat het zelfde als de gewone origin?
En ik moest daar naar mijn games toe maar ik kan echt nergens mijn games vinden kan iemand misschien uitleggen waar ik dat kan vinden????

Ik heb de allernieuwste versie van origin....


:D

Advertentie

Heb je De Sims 4 Uit Eten gekocht op Origin? Dan zie je als het goed is als je inlogt op Origin het game pack bij De Sims 4 staan (gamebibliotheek -> De Sims 4 -> Extra content). De "Origin client" is inderdaad het programma (niet de site).
Als je m via een site hebt gekocht kun je linksboven onder het kopje 'Origin' de term 'Productcode verzilveren' zien. De code die je hebt gekregen vul je daar in en dan wordt ie automatisch gedownload