In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.

Advertentie

Je kan beter pas een werknemer aannemen als je winkel goed loopt. Als je Sim geen hoge bakvaardigheid heeft, dan kan het in het begin lastig zijn om winst te maken. Als je een groepsmaaltijd maakt dan verdien je al meer. De betere recepten verdienen ook veel meer geld (tot wel honderden Simoleons). Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld een elektronicawinkel ernaast starten (hoeft niet per se in een ander gebouw, zet gewoon ergens dure dingen te koop) tot je Sim een hoge bakvaardigheid heeft bereikt. Door dure voorwerpen te verkopen kan je makkelijk snel winst maken. En als je eenmaal de duurdere recepten hebt ontgrendeld, dan kan je genoeg winst maken met alleen de bakkerij.
Hoi,
Ik had dit in het begin ook. Ik doe nu de producten niet meer aanvullen, maar ik laat ze door mijn sims opnieuw bakken of koken. Dit scheelt ook veel geld. Bijvoorbeeld het aanvullen van je cupcake machine kost maar 20 simdollars en het aanvullen van het product ook al gauw rond dit bedrag, ligt er natuurlijk aan wat het is. En tegelijkertijd worden je sims ook beter in het bakken en/of koken.

Hopelijk heb je hier iets aan!
Groetjes Jolanda