In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
In dit topic kan je posten wat jij het eerste gaat doen als je De Sims 4 Aan het Werk hebt (na het installeren natuurlijk). Gaan jouw Sims als eerste als dokter aan de slag, start je liever een eigen winkel of ga je wat anders doen? Laat het weten in dit topic! :mrgreen:

Advertentie

Klinkt leuk. :)

Ik heb altijd een plan maar als ik eenmaal bezig ben dan ga ik meestal toch weer wat anders doen. :P Ik begin eerst met het maken van een nieuwe familie en daarna geef ik ze allemaal een nieuwe carrière. Als eerste wil ik de wetenschapper wat beter gaan verkennen aangezien we daar weinig tijd voor hadden. Die lijkt mij wel interessant met al die uitvindingen en Sixam. :)
haha nefje ...nou ja ook leuk heb je altyd een verassing voor jezelf;-)

De wetenschapper heb ik voor de einselganger,of hoe je dat ook typen mag ;-)
is makkelijk lekker alleen....!

mcsims...in de sims2 was winkel ook erg leuk,denk dat deze ook leuk is,omdat je alles naar je eigen hand kunt zetten;-)
Ik heb zelf niet zo heel veel gespeeld met de sims 4. Omdat ik het persoonlijk een beetje tegen vond vallen, maar nu word ik toch wel weer enthousiast met deze nieuwe uitbreiding. Mij lijkt een winkeltje wel erg leuk, een bakkerij. Dus denk dat ik dat als eerste ga uitproberen!
Een basis spel is nooit echt leuk jolanda,daarom vind ik het ook goed dat snel die updates kwamen en patches en de sims in de natuur......Dat maakte het spel al leuker........De sims 4 is wel beter in elkaar gezet dan de andere,het is ook gewoon een ander spel.... Niet te vergelijken dus,en ja je vind het leuk of niet;-)Het enige wat grappig is is dat je een pen maatje kan vinden uit de buurten van de sims 3......!

Wat ik mis is de weersverandering,het is altyd mooi weer maar wie weet volgende uitbreiding.......Dan hoop ik op wereldreizen maar dan ook echt wereldreizen,en daar hoort dan ook natuurrampen sneeuw regen warmte enzovoort bij....;-)En natuurlijk dierentuinen safari en ga zo maar door.....!Dierenarts....

Dat lijkt mij onwijs mooi....

Deze uitbreiding hij komt vandaag,en ga het eens haarfijn allemaal uitzoeken....Die eliéns erbij is erg goed bedacht..

Maar een winkel zoals jij jolanda.....ja dat vind ik dus ook erg leuk;-)En mensen oppakken enzo,als het aan mij ligt gaan alle criminelen gewoon de bak in....ook in real.....maar ja helaas..! In mijn straten van de sims zou het schoon zijn hahaha....
Dat klopt wel hoor, wat jij zegt, dat een basis spel nog nooit echt leuk is geweest, maar ik vond persoonlijk dat deze mij, in vergelijking met de andere delen heel gauw ging vervelen. Dat is persoonlijk inderdaad.
Maar ben het wel met je eens dat het spel goed in elkaar zit, ik heb tot nu nog geen problemen gehad met het spel, doet het altijd en altijd snel.
Aan het werk is op dit moment aan het downloaden, dus ga hem zo even lekker op mijn gemakje uitproberen, kijken wat er allemaal nieuw is!

Groetjes Jolanda
Ik miste het hebben van een winkel altijd erg in de Sims 3, dus dat is zeker weten wat ik het eerste ga doen! Maar ik ben ook zo nieuwsgierig naar de rest, dat ik de andere dingen waarschijnlijk ook al snel uit ga proberen :) Helaas moet ik nog even wachten; ik heb het erg druk gehad de laatste weken, dus ik ben helemaal vergeten het spel te bestellen.