In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje: hoe kun je de vaardigheden van je werknemers verhogen? Ik heb (vind ik zelf) een goedlopende winkel maar mijn huishouden kan het bijna niet aan (ze zijn maar met z'n 2en) Nu heb ik wel 2 werknemers maar de vaardigheden van hen zijn niet super goed. En ze doen ook niet heel veel, want ik geef ze meestal de opdracht om met klanten af te rekenen maar ze reageren niet of nauwelijks.
Ze zijn trouwens wel tevreden maar ze kosten klauwen met geld :lol:
En ja er bestaan dus cheats maar hoe pas ik die toe op mijn werknemers zonder dat ik ze bij mijn houshouden moet voegen?

Advertentie

Je kunt ze eventueel tijdelijk aan je huishouden toevoegen (testingcheats true, klik met shift op de Sim en aan familie toevoegen) , de cheats toepassen en ze dan weer uit het huishouden zetten. Ik weet niet meer zeker of winkelmedewerkers in de buurt wonen, maar anders zou je ze kunnen opzoeken en dan hun vaardigheden aanpassen. Een andere optie is om een nieuw huishouden te maken dat als personeel dient en die de juiste vaardigheden heeft. Deze plaats je dan ergens in de wereld en waardoor je ze kan selecteren als personeel. Het probleem is alleen dat de selectie random is. Het kan dus zo zijn dat er niet direct de juiste Sims tussen zitten, dus je zou dan telkens opnieuw op de kassa moeten klikken en hopen dat ze dan wel bij de selectie zitten.
Geen probleem :) Als je naar wereld beheren gaat en dan huishouden beheren dan vind je daar een optie om Sims uit te wisselen tussen huishoudens. Daar kun je een huishouden uit een van je werelden selecteren, huishoudens die niet in de wereld wonen of een nieuw huishouden kiezen waaraan je de Sim wilt toevoegen.