In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.

Welk cijfer geef jij De Sims 4 Stedelijk Leven?

10
Geen stemmen
0%
9
Geen stemmen
0%
8
5
83%
7
1
17%
6
Geen stemmen
0%
5
Geen stemmen
0%
4
Geen stemmen
0%
3
Geen stemmen
0%
2
Geen stemmen
0%
1
Geen stemmen
0%
De Sims 4 Stedelijk Leven is de derde uitbreiding voor De Sims 4. Hebben jullie dit spel al? In dit topic kan je laten weten wat je van deze uitbreiding vindt.

Informatiepagina: http://www.pinguintech.nl/sims-4/de-sim ... ijk-leven/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Advertentie

Ik heb het gelijk gekocht. Het is leuk dat je weer in appartementen kan wonen. Alleen jammer dat je ze niet zelf kan maken. De wereld ziet er mooi uit, alleen als je ziet wat eigenlijk bespeelbaar is, zie je dat de wereld best klein is.
Er zijn nieuwe spullen die er ook nog nooit eerder in Sims waren en dat maakt De Sims 4 toch eigenlijk wat unieker en De Sims 4 Stedelijk leven is hoort daar zeker bij. Je hebt het pratend toilet, het basketbal veld, waarbij er meedere van zijn (van wand tot op de vloer en van wat kleinere tot wat grotere). Ook is er nu een karaokebar en een kunstcentrum.
De Sims 4 Stedelijk leven is een combinatie van De Sims 3 Na middernacht en van Studententijd.
Ik vind het wel jammer dat er weer geen speciale sim erbij zit, zoals de geest en de alien. Ik hoop dat die er wel komen (hoe maakt mij niet uit, ik koop bijna alles :lol: ).
Stedelijk leven is best leuk en ben blij dat ik het heb, alleen de lift. Echt, die is gewoon voor de sier. Je sim flitst als het ware van boven naar beneden. Geen grappige momenten, waarbij je sim klem zat te zitten, geen nieuwe o jaa momenten. Geen zorgen te maken over dat je sim te laat komt. Allemaal niet! (Wel zijn ze wat sneller beneden.)
En er zijn in de bouwmodus wel liften, maar je mag er maar 1 hebben per appartement hebben (via 'cheats achtige dingen' kan je er wel meedere hebben (het is geen cheat aangezien je geen cheat invoert, maar wat wel weet ik niet)).
De festivals zijn best leuk, maar na een aantal keer heb je het weer gezien. De leukste vind ik geekcon, omdat je daar ook aan wedstrijden mee kan doen en je daarmee geld verdient. Ook krijgen je game en programmeer vaardigheid een boost. Ook is de vlooienmarkt eem festival waar ik graag heen ga. Alleen is er bij een kraampje waar er al spullen opstaan vaak veel sneeuwbollen en dan gaat je collectie tè snel vooruit.
De laatste tijd ben ik veel bezig met de sims die door al in de wereld zijn. De nieuwe sims zien er goed uit en passen bij Stedelijk leven, maar had wel wat meer kinderen em tieners verwacht. Er is maar één kind en ook maar één tiener. Wel is er een sim die begin van de zwangerschap is. Deze sim kan een tweeling krijgen (ik heb het zelf meegemaakt (niet de zwangerschap en geboorte, maar mijn sims gingen een keer bij hen op bezoek en zagen 2 baby's)).

Ik vind het een leuk pakket, alleen als je veel op de negatieve dingen gaat letten lijkt het minder leuk en dat is zonde.