In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
Hoihoi,

Ik heb sinds een week de Sims 4 aan het werk, gekocht via origin. Nu heb ik wel eens een gedownloade versie gespeeld, dus ik weet hoe het spel werkt. Ik ging net met mijn sim naar zijn werk (dokter in het ziekenhuis), maar toen we daar aankwamen stond er helemaal geen ziekenhuis! Zowel medewerkers als patiënten stonden op de stoep voor een lege kavel. Wat moet ik doen?

Advertentie

Dit is helaas een bekend probleem. Als dit gebeurt tijdens het spelen dan kan je het beste het spel afsluiten zonder op te slaan (dan ben je wel voortgang kwijt, maar als je het spel opslaat met de bug is de kans kleiner dat je dit kan herstellen) en vervolgens de autosave verplaatsen of verwijderen. De autosave is "Slot_00000001.save" in de volgende map: C:\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves

Nadat je dat gedaan hebt kan je De Sims 4 weer starten en kijken of het ziekenhuis (of een andere werkplek) weer aanwezig is. Mocht je het spel wel hebben opgeslagen met deze bug, dan kan je ook bovenstaande proberen en daarnaast de cachebestanden verwijderen en het spel proberen te laten repareren (zie tip 1 en 3 op deze pagina: http://www.pinguintech.nl/sims-4-techni ... n-draaien/" onclick="window.open(this.href);return false;). Het is geen garantie dat dit werkt aangezien deze bug zich meestal diep in je savegame nestelt. Mocht dat allemaal niet helpen dan kan je het beste De Sims 4 map (C:\(Mijn) documenten\Electronic Arts\De Sims 4\) even hernoemen naar bijvoorbeeld De Sims 4 Oud als het spel is afgesloten. De volgende keer dat je het spel start zal een nieuwe map aangemaakt worden en begin je dus weer met een leeg spel. Als het goed is werken dan de werkplekken weer normaal, maar je bent dan wel je savegames e.d. kwijt. Je kan ze eventueel stap voor stap weer terugzetten in de nieuwe De Sims 4 map om te kijken waar het precies fout gaat. Op deze manier ben je niet alles kwijt (mocht je meerdere savegames en families hebben).

Verder kan je nog een kijkje nemen in dit topic over hetzelfde probleem: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/INF ... -p/4620279" onclick="window.open(this.href);return false;