In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.

Welke van de eerste twee uitbreidingen vind jij het leukst?

De Sims 4 Aan het Werk
8
62%
De Sims 4 Beleef het Samen
5
38%
De Sims 4 Beleef het Samen is sinds vandaag officieel uit in Nederland en België. Misschien hebben een aantal van jullie dit spel al en hebben jullie al een beetje een idee wat je van de uitbreiding vindt. Ik vroeg mij af welke van twee uitbreidingen die tot nu toe zijn verschenen voor De Sims 4 jullie het leukste vinden.

Stem in de poll en laat in de reacties weten waarop je hebt gestemd en waarom. :)

Advertentie

Get To Work heeft echt veeel meer aan m'n game toegevoegd, veel meer te doen, dus dat blijft m'n fave.
Zelf vind ik allebei wel leuk alleen wil ik liever dat er een pakket komt die bij voorgaande spellen ook kwam alleen dan met meer extra's, zoals een dierenpakket met b.v. boerderijdieren. Beleef het samen vind ik toch net iets leuker, omdat er, volgens mij, nog geen clubs waren in Sims.
Ik vind de Sims 4 aan het werk ook wel leuk, aangezien je dan zelf op het werk je sim kunt besturen.
Nu is ook De Sims 4 Uit Eten uit gekomen. Maar ik vind dat je bij dit pakket ook zelf moet kunnen koken, bedienen, ...
Want nu kan je enkel als eigenaar spelen in jouw restaurant. (mensen welkom heten en zo).
En dat vind ik nu jammer aan de Sims 4 Uit Eten.
Het kwam ook al eerder terug in de Sims 2.

Groetjes,
Jasper