In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
Met verbazing lees ik hier de uitbreiding "Get together" is € 10 goedkoper bij Kinguin € 28,84
Ik heb er nooit van gehoord is dit betrouwbaar :?:

Advertentie

We hebben een speciaal topic voor webshopreviews: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =29&t=1315
Jammer genoeg staan er nog niet veel ervaringen.

Bij Kinguin kan je voor een kleine meerprijs kopersbescherming erbij nemen zodat mocht er toch wat mis zijn met de code, dat je dan een nieuwe code krijgt of je geld terug. Bij digitale codes is de kans nu eenmaal groter dat er iets is misgegaan (denk bijvoorbeeld aan creditcardfraude). Dit kan je helaas nooit helemaal uitsluiten, ook andere grote (Nederlandse) partijen die digitale codes aanbieden hebben wel eens problemen gehad. Alleen hangt het van het bedrijf af hoe ze daarmee omgaan. Persoonlijk denk ik mede door de kopersbescherming dat dit wel goed zit bij Kinguin. We hebben zelf ook in samenwerking met Kinguin eerder een giveaway georganiseerd en die codes werkten ook prima.
Heb het ook besteld, was zo geregeld... Bedankt voor de tip Nefje..;)
Pinguintech is top!!