In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
De Sims 4 Beleef het Samen is de tweede uitbreiding voor De Sims 4. Wat vinden jullie tot nu toe van deze nieuwe uitbreiding? In dit topic kan je je mening en verwachtingen posten.

De Sims 4 Beleef het Samen zal in november verschijnen. Op onze informatiepagina kan je meer informatie en screens bekijken van dit pakket: http://www.pinguintech.nl/sims-4/de-sim ... het-samen/

Afbeelding





phpBB [video]

Advertentie

Mij lijkt het echt een hele leuke uitbreiding. Ik vind de Sims 3-uitbreidingen die ze hier in verwerkt hebben persoonlijk ook de leukste, dus ik verwacht er veel van. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt!
Op het officiële forum zijn ze over het algemeen een stuk negatiever. Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens. Toen ik de trailer zag dacht ik 'leuk!' want ik verwacht dat die maar een klein gedeelte liet zien en het nieuwe pakket een mix zou worden van Na Middernacht en een vakantieuitbreiding (met zwemmen aan het strand) en meer. Maar de omschrijving klinkt wel erg beperkt vind ik. Het kan zijn dat er veel meer in blijkt te zitten dan ik verwacht, maar zo te zien krijgen we bijvoorbeeld alleen natuurlijke vijvers (ook leuk natuurlijk) en geen echte stranden waar ze kunnen zwemmen (en varen etc.). Dat laatste had mij wel erg leuk geleken.
Ik weet bijna zeker dat het een hele fijne toevoeging wordt aan De Sims 4. Ik vind dit een beetje op Studentenleven lijken maar dan zonder studeren, en Na Middernacht Het leukste lijkt mij nog wel de groepen die je kunt creeëren en waarbij je je kunt aansluiten! De Dans-en-DJ vaardigheiden zijn zeker ook goede toevoegingen, dan dansen mijn sims in ieder geval niet meer zo raar :lol:
Ik vind het alleen ook zo jammer dat bijna elke sims-speler dit een stomme uitbreiding gaat vinden omdat ze Seizoenen of Huisdieren hadden gehoopt.

@Nefje Ik denk ook gedeeltelijk dat we nog niet genoeg informatie over deze uitbreiding hebben ontvangen.
@ItzNootje Ik ben het met je eens dat het best wel dom is om een uitbreiding niet leuk te gaan vinden omdat je een andere had gehoopt. Uit ervaring moeten ze toch weten dat deze uitbreidingen ook in de vorige spellen pas wat later kwamen. Mij lijkt het echt onwijs leuk.
@McSims Ik ben het volkomen met je eens! Beestenbende kwam pas 2 jaar later dan de release van de Sims 3 en Seizoenen kwam zelf nog een jaar later, 3 jaar dus! En zoals bij De Sims 3 beginnen ze nu ook met uitbreidingen als Ambities (Aan het werk) En (Een soort van) Na Middernacht (Beleef het samen) ;)
Ik heb eens even zitten lezen op het officiële forum, waar toch echt een hoop mensen geen zin hebben in deze uitbreiding. Ik heb o.a. gelezen dat iemand fgeen waar voor z'n geld kreeg en dat EA eens naar de wensen van spelers moest gaan luisteren. Ook hopen veel mensen op de peuters. In de youtube comments heb ik ook gelezen dat het in het basisspel had moeten zitten. Ik weet niet of jullue het interview van The Sim Supply hebben gekeken met SimGuruRachel, maar daar keek ze niet zo blij. Of dit komt door de negatieve reacties weet ik niet. Gelukkig is het hier allemaal wat positiever.