In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.

Advertentie

@McSims Ik denk niet dat de blik van SimGuruRachel (ik vind haar trouwens niet echt 'niet blij' kijken) iets met de negatieve reacties heeft te maken. Dat interview was met GamesCom en toen was de uitbreiding net aangekondigd waardoor er waarschijnlijk op dat moment nog niet veel reacties waren. Niettemin zijn ze met name op het Engelse officiële forum inderdaad niet bepaald positief. Ik kan mij deels wel in de kritiek vinden en soms ook deels weer niet.

Ik vind het nog wat vroeg om wat over de uitbreiding te kunnen zeggen. Ik hoop dat we snel meer informatie krijgen. Persoonlijk denk ik dat ze de aankondiging verkeerd hebben aangepakt waardoor er zoveel negatieve reacties zijn gekomen. De Sims 4 is al meer dan een jaar uit en nu pas wordt de tweede uitbreiding aangekondigd (veel mensen zien geloof ik liever uitbreidingen dan andere pakketten. Die kunnen natuurlijk ook leuk zijn, maar een uitbreiding voegt veel meer toe). Vervolgens geven ze heel weinig informatie en gaat de trailer grotendeels over feesten. Ik snap dat ze niet in één keer alles bekend maken, maar iets meer informatie dan 'feesten, nieuwe wereld, natuurlijke zwembaden en een inloopkast' was misschien wel handiger geweest.
Ik denk echt puur dat het negatieve commentaar te maken heeft met het feit dat er geen Seizoenen of Huisdieren worden toegevoegd. Mij lijkt deze uitbreiding veel leuker dan Aan Het Werk en ik kan niet wachten tot ik het kan spelen! Ik denk ondanks dat een groter meerderdeel van de mensen deze uitbreiding haat en het en niet mee eens zijn, dat er achteraf ook nog wel leuk commentaar volgt.

@Nefje ik ben het ook totaal met je eens over de trailer en over het feit dat ze de tweede uitbreiding veelste laat hebben aangekondigd, maar aan de andere kant heb ik wel geduld en kan ik wel even wachten. En ik vind de game pack's + Accessoiressen ook wel een hele fijne toevoeging. En wat de trailer betreft ben ik het ook met je eens, maar bij Aan Het Werk hebben ze ook gebrekkig informatie gegeven. Laten we afwachten :)
Mij lijkt de nieuwe set er wel leuk uitzien, ik vind het opzich wel jammer dat hij waarschijnlijk meer 40,- zal gaan kosten, ik zou het niet erg vinden om iets minder te betalen. Al hoop ik ook dat er binnenkort peuters zullen worden toegevoegd, ik mist het zelf toch wel heel erg.
Zelf mis ik de peuters niet echt, het is wat onrealistisch dat ze direct een kind worden maar zelf vind ik het wel handig omdat ik de tijd dat ze peuters waren een moeilijke tijd vond omdat ze constant aandacht nodig hadden en in en uit hun ledikantje wouden en dit vond ik moeilijk te combineren met andere jongere/oudere kinderen. Zeker als je nog twee baby's , een kind en een tiener had! :lol:
Het lijkt me een erg leuk uitbreidingspakket, eerst zag ik het niet echt zitten. Ik dacht: Voeg maar eerst peuters toe en alles wat jullie helaas misten in de basisgame, maar na een aantal trailers en screenshots gezien te hebben lijkt me het toch wel erg leuk. Ik verheug me het meest op de groepen/clubjes dat je daar allemaal acties mee kan doen eigen handshake, chillplek. Tof! :D