In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
Hey Simmers,

Mijn Sim (Peter R. de Vries) is rechercheur niveau 4 en is bezig met een zaak. Het hele prikbord hangt inmiddels vol met aanwijzingen, een stuk of 5 signalementen in het werklogboek.
Elke keer als ik een signalement uitzendt, dan voldoet niemand aan die verdachte. En bovendien, als ik iemand heb die veel overeenkomt, blijkt ze onschuldig te zijn.

Is dit een bug / Wie kan me helpen?

Advertentie

Ik heb er zelf geen last van, maar ik op het officiële forum meerdere mensen over dit probleem gehoord. Bij eentje was de oorzaak dat ze andere Sims in de buurt een make-over had gegeven. De oorspronkelijke kenmerken van een Sim worden namelijk gebruikt voor een signalement, dus als je Sims aanpast dan kan het vinden van de verdachte lastig worden.

Soms is ook gewoon niet de verdachte aanwezig op de kavel. Je kan dan beter terug naar het politiebureau gaan en later nog eens proberen. Verder moet je opletten dat sommige omschrijvingen niet altijd helemaal kloppen of duidelijk zijn. Als er bijvoorbeeld spijkerbroek staat, dan hoeft het bijvoorbeeld niet per se een blauwe broek te zijn. Persoonlijk zou ik mij ook minder/niet richten op de aanwijzingen over kleding, maar eerder de leeftijd, geslacht en eigenschap. Overigens kan je meer dan 5 aanwijzingen verzamelen, dus je kan er eventueel nog meer zoeken. De methode die voor mij het beste werkt is mijn Sim de beloningseigenschap oplettend geven en dan met de Sims die het beste aan het signalement voldoen even praten zodat je achter hun eigenschappen komt. Komt die overeen met het signalement, dan is het waarschijnlijk de verdachte.
Hoi,

Ik vroeg me af of je een oplossing hebt gevonden? Ik heb nu hetzelfde probleem. Mijn sim is al bijna 7 werkdagen opzoek naar de verdachte... begint een beetje saai te worden zo.
Hey x_ashhhh,
Er is volgens mij geen oplossing gevonden, en er is verder geen reactie gezet onder deze Topic.
Misschien kan je proberen het Spel te repareren, maar wat je ook kan doen is om gewoon even te vragen op het Officiële Forum, misschien hebben ze daar wel een oplossing.
Je kan je spel repareren door via Origin, naar Mijn Spellen te gaan.
Daar zie je al je spellen en De Sims 4 ook staan.
Klik op het spel en dan staan er verschillende knoppen, selecteer degene met de Tandwiel en dan staan er verschillende opties waaronder die van Spel Repareren of Repare Game, zodra je het in het Engels hebt staan.

Het Officiële Forum van De Sims is een deel wat hoort bij het bedrijf EA, verschillende spelers komen naar officiële forums toe om te kijken of één van hun medespelers een antwoord weet, verder zijn er Moderators en SimGuru's die je ook kunnen helpen.
Het spel repareren kan via Origin, maar dat zal dit probleem niet kunnen verhelpen.

Heb je al geprobeerd je Sim de beloningseigenschap oplettend mee te geven zodat je achter de eigenschappen kan komen van de mogelijke verdachte?