In dit subforum kan je het hebben over alle uitbreidingen voor De Sims 4: Aan het Werk, Beleef het Samen en Stedelijk Leven.
Mijn sim is gepromoveerd naar bankzitter bij het voetbalteam. En daar heb je als bonus dat je voetbalstrategieën kan studeren op de computer.

Alleen ik kan op zowel op de laptop van mijn sims als de computer van het studentenhuis de optie voetbalstrategieën bestuderen nergens vinden. Wat erg vervelend is omdat voetbalstrategieën studeren een dagelijkse taak is bij bankzitter/bank warmhouder. Of over voetbalstrategieën discussiëren, maar daarvoor moet ik ik dan telkens teamgenoten uitnodigen omdat die interactie niet bij iedere sim beschikbaar is.

Ik heb trouwen intussen een kamergenoot ook in het voetbalteam dus met haar kan ik over voetbalstrategieën discussiëren.

Het probleem is inmiddels opgelost. De optie op de computer om voetbalstrategieën te studeren staat onder het kopje internet.

Op het officiële sims 4 forum heb ik 9 december het probleem al voorgelegd, maar ik heb daar nog geen reactie op gehad.

Advertentie