In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Update: de giveaway is afgelopen en de winnaars zijn bekend. iedereen bedankt voor het meedoen!

Sinds 17 juli bestaan we alweer 6 jaar. En om dat te vieren hebben we van EA Benelux leuke goodies gekregen die we aan jullie mogen verloten. We hebben hiervan 3 pakketjes met goodies gemaakt met een Creator´s Guide (hardcover boek), een echte USB-stick in de vorm van een plumbob en een 'stressballetje' in de vorm van een Plumbob.

Afbeelding

Wil je kans maken op een van deze te gekke pakketten met Sims goodies? Laat dan in dit topic een reactie achter! Meedoen kan tot 3 september om 22:00. De winnaars zullen we de volgende dag bekend maken.

Advertentie

Whoehoo! Gefeliciteerd!

Klinkt super leuk die goodiebags, ik zou graag mee willen doen :D
Hey Nefje,
Heel erg Gefeliciteerd met het 6-Jarige bestaan,
Ik ben vrij Nieuw, maar als Hulp nodig is, dan Help ik heel erg graag.

Ook heel veel succes in de Toekomst, samen met het Forum!
Op naar de volgende 6 jaar!
Ik zou heel graag mee willen doen!
Laatst gewijzigd door SimKennee op 02 sep 2016, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Van harte uiteraard!! Vooral ook ONWIJS bedankt voor ALLE hulp die ik hier krijg zowel van leden die reageren op berichten als alle "tutorials" echt zooo fijn :-)
Ik hoef GEEN prijs te winnen nouja herstel; ik WIL GEEN prijs winnen!! Dat jullie maar een paar leden ONWIJS BLIJ mogen maken met de prijs! Voor mij is alle hulp via deze website al een prijs :D
Gefeliciteerd Nefje en de rest van Pinguintech!

Ik weet niet meer wanneer ik de site voor het eerst tegenkwam,
waarschijnlijk iets nadat ik voor het eerst de Sims 3 begon te spelen rond begin 2012.

Sindsdien check ik eigenlijk elke dag de site, en soms ook het forum, om op de hoogte te blijven van al het nieuws rond the Sims (4).

Anyway, succes aan iedereen die ook gaat meedoen met de giveaway en op naar de volgende zes jaar!