In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Advertentie

Vogelzang » 10 sep 2016, 14:12 schreef:Tadaaaaaaa! :D
Ben er echt heel blij mee. Daarnaast zat het ook nog eens keurig verpakt! Luchtkussens en bubbeltjesplastic, echt perfect! Nogmaals bedankt :D
Afbeelding
Staat echt prachtig! :D *kijkt ogen uit over alle sims spellen en uitbreidingen*

even off topic, Hoe is het trouwens met je studie? :lol:
adriennn » 10 sep 2016, 18:44 schreef:
Vogelzang » 10 sep 2016, 14:12 schreef:Tadaaaaaaa! :D
Ben er echt heel blij mee. Daarnaast zat het ook nog eens keurig verpakt! Luchtkussens en bubbeltjesplastic, echt perfect! Nogmaals bedankt :D
Afbeelding
Staat echt prachtig! :D *kijkt ogen uit over alle sims spellen en uitbreidingen*

even off topic, Hoe is het trouwens met je studie? :lol:
Ja, heb er lang voor gespaard voor die collectie. Ben er blij mee haha :P
Ik heb ook nog ooit zo'n Sims Fotoboek gewonnen, maar die past niet op de plank dus die staat ergens anders x)
Oh en ik heb die Sims muis, maar die is in gebruik.

Het gaat goed met m'n studie (heb nog niet echt veel les gehad, het was introductieweek). Leuk dat je het vraagt :)
Het is alleen wel allemaal ff wennen, want we moeten in een rap tempo veel dikke boeken doornemen dus dat is wel aanpoten geblazen. Ik vind het allemaal wel erg leuk, dus daar zal het niet aan liggen. En natuurlijk allemaal nieuwe mensen, dus het is weer een beetje dat brugklas gevoel :lol:

P.S. Heb je de usb al uitgeprobeerd? Er staan wat leuke Sims dingetjes op haha! :D
Ah, ik had de USB nog niet eens gechecked, grappig dat daar al wat op stond van de Sims zeg :mrgreen:

@Vogelzang

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik wist waar je doorheen gaat, heb geen ervaring met studeren, al weet ik hoe het voelt om een stapel werk op je mik te krijgen :?

Uiteindelijk is het een grote stap om te maken in je leven, iets om van te genieten, dat zowieso!
Jaaaaa zo leuk!
Ik verwachte eigenlijk niet dat er iets op stond (blonde ik weer hè), echt zo blij haha.

Ik ken het "bom volle programma" wel, altans.. dat was hoe school het zei. Ik vond van niet, maarja haha ben dit jaar naar een andere opleiding gegaan waar het wel aanpoten wordt (nual een toets gehad haha)
Nefje » 10 sep 2016, 22:40 schreef:Leuke foto's allemaal! :)

En nu maken jullie mij toch wel benieuwd naar wat er precies op de USB-sticks staat, haha :P Iets van De Sims 3 of De Sims 4?
Sims 3 :)
Zover ik gekeken heb wallpapers en het thema nummer. :lol: