In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Advertentie

Gisteren waren we door de feestvreugde helemaal vergeten om de winnaar bekend te maken, waarvoor onze excuses. Maar geen zorgen, de winnaar is niet minder gemeend!

We hebben alle inzendingen in de hoge hoed gegooid en de winnaar is MireillexSims! Gefeliciteerd! Je krijgt binnenkort je code toegestuurd. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan, en wie weet tot de volgende keer. :)
Pinguintech » 01 jan 2016, 15:26 schreef:Gisteren waren we door de feestvreugde helemaal vergeten om de winnaar bekend te maken, waarvoor onze excuses. Maar geen zorgen, de winnaar is niet minder gemeend!

We hebben alle inzendingen in de hoge hoed gegooid en de winnaar is MireillexSims! Gefeliciteerd! Je krijgt binnenkort je code toegestuurd. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan, en wie weet tot de volgende keer. :)
OMG IK BEN ZO BLIJ! Hoera! Toen ik dit las ging ik echt helemaal uit mijn dak met mijn zus. Echt super leuk dat ik gewonnen heb! Bedankt voor het houden van deze winactie Pinguintech en Kinguin! :D :D :D :D
Ik zou echt super graag de sims 4 beleef het samen willen omdat de clubs en het dansen lijken me echt fantastisch en het is een hele mooie wereld!!! Ik zou het echt super graag willen hebben vooral omdat het fan mijn eerste uitbreidingspakket is van de Sims 4 (ik heb ook geen stuff en andere packs) :D