In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Ik weet er eigelijk nog niet zo veel over, maar als ik alle reacties lees dan lijken de clubs wel het leukste met die dansvaardigheden enzo. Ik herken de clubs van sims 3 nachtleven en ik vind dat een heel leuk spel dus is het bij sims 4 waarschijnlijk nog leuker. ;) :D

Advertentie

OMG DAT WIL IK ZOOO GRAAG :o :o
Natuurlijk omdat ik een groot Sims 4-Fan ben. Maar ook omdat ik dus geen geld meer heb, ik heb wel een krantenwijk, maar dat geld moet ik delen met mijn zusje, en wat ik dan overheb moet ik door twee delen :cry: en aangezien ik geen enkele uitbreiding heb, zou ik het heel, heel graag willen hebben!
Groet Anne,
(ik zou het echt super vinden als ik win)
Hoera! :D

Een winactie van De Sims 4 Beleef het Samen! Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een uitbreidingspakket van de Sims 3 of Sims 4 zo graag wilde hebben haha. Ik heb al aan vier winacties meegedaan, heb uitgebreide verhalen geschreven, leuke screenshots gemaakt, maar helaas, ik heb nog niet gewonnen :| Daarom probeer ik het nog een keer, ze zeggen toch niet voor niks vijf keer is scheepsrecht? (Grapje). :P

Ik volg het Beleef het samen nieuws al sinds augustus en werd langzamerhand steeds meer hyped. 'Kan ik dan nu eindelijk een eigen clubje aanmaken?' De trailers die uitkwamen beantwoorden mijn vragen. Ja! Wat jullie waarschijnlijk nog niet van mij wisten is dat ik al sinds de Sims 3 clubjes wilde maken, een Mean Girls groepje leek mij altijd erg leuk, want ik ben groot fan van de film. En met de uitbreiding 'Beleef het Samen!' kan dat eindelijk eens werkelijkheid worden.

Ik volg nu allerlei verschillende 'Let's plays' van het uitbreidingspakket en die maken het verlangen naar het pakket steeds groter. Het leukste vind ik ook wel de dingen die je kunt unlocken in je clubs, de handshakes bijvoorbeeld. De clubactiviteiten of dat ze allemaal in dezelfde kleding rond gaan lopen. Ge-wel-dig! De dansvaardigheid maakt ook alles weer helemaal goed, ik heb altijd gevonden dat de dansjes in de Sims leuk maar op een gegeven moment saai waren, en nu hebben ze die eindelijk verbeterd! De DJ vaardigheid lijkt mij ook heel leuk, dat er dan op zo'n dance off DJ's aanwezig zijn is toch wel heel gaaf! De stad Windenburg is ook echt prachtig, ik verheug me heel erg erop dat ik daar misschien kan gaan spelen! De locaties zijn heel mooi Ik vind zowel de moderne locaties als het Europese gedeelte mooi, ik vind het tot nu toe de mooiste Sims 4 stad (maar ik heb alleen Newcrest, Oasis Springs en de andere wereld waar ik helaas de naam van vergeten ben haha. Behalve dat Windenburg heel mooi is, ben ik ook verliefd op de nieuwe CAS items, vooral de kapsels voor vrouwen vind ik mooi! En wat dacht je dan van al die nieuwe interacties? Ik heb alleen het basisspel van de Sims 4 en ik wil niet zeggen dat dat me gaat vervelen hoor, maar op een gegeven moment wil je wel iets nieuws uitproberen na een jaar het basisspel. En dat nieuwe is 'Beleef het Samen', het lijkt mij echt de perfecte uitbreiding voor mij :)

Maar goed, ik kan het wel over elk ding hebben dat dit uitbreidingspakket toevoegt aan de game, maar dan ben ik wel tot morgen bezig met schrijven! Niet dat ik dat héél erg vind hoor :) Maar ik denk dat jullie dat niet zo leuk vinden om te lezen. Ik wil nog wel even zeggen dat ik elke dag naar 'Come to Windenburg!' luister :oops: en dat ik alle tekst uit mijn hoofd ken...... alleen maar om te uiten hoe graag ik het uitbreidingspakket wil hebben :)

Veel succes met het uitkiezen van de winnaar en bedankt voor het houden van deze winactie! <3