In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Wat is jouw favoriete inzending?

BigandStuff
4
19%
N3RV01Z3
8
38%
Donuthomie
1
5%
GEJ100!
1
5%
leahleanah
4
19%
Rojas
3
14%
De stemronde voor de eerste Creëer-een-Sim Wedstrijd - Ontwerp(st)er In Spe is nu geopend. :mrgreen:
De opdracht
Ezra heeft net zijn/haar middelbare schooldiploma gekregen en woont sinds kort op zijn-/haarzelf. Ezra heeft veel broertjes en zusjes en omdat ze thuis nooit veel geld hadden maakte Ezra's moeder altijd zelf kleren voor haar kinderen. Ezra is de oudste en hielp zijn/haar moeder altijd graag, met het maken van de kleren maar ook met het passen op de kleintjes. Het is Ezra's droom om een beroemde modeontwerp(st)er te worden, dus is hij/zij bezig een portfolio te maken vol met schetsen, ontwerpen en stofjes.

Hoe zie jij Ezra voor je? Hoe zien zijn/haar kleren eruit, wat voor kapsel heeft hij/zij, wat is zijn/haar persoonlijkheid? Zolang je een jongvolwassen Sim maakt, die aansluit bij het bovenstaande verhaaltje, ben je vrij om Ezra zelf te creëren!
Er zijn zes prachtige inzendingen die je allemaal in het wedstrijdalbum in de Galerij kan bekijken. Breng in de poll je stem uit op jouw favoriete inzending! :mrgreen: En laat eventueel in de reacties weten op wie je hebt gestemd en waarom.

De stemronde blijft in ieder geval een week geopend (en misschien wat langer, afhankelijk van hoeveel stemmen er dan zijn).

Afbeelding
Inzending #1 BigandStuff


Afbeelding
Inzending #2 N3RV01Z3


Afbeelding
Inzending #3 Donuthomie


Afbeelding
Inzending #4 GEJ100!


Afbeelding
Inzending #5 leahleanah


Afbeelding
Inzending #6 Rojas

Advertentie

Ik vind alle inzendingen mooi, maar ik heb op N3RV01Z3 gestemd. Ik vond die Sim het meeste aansluiten bij hoe ik verwacht dat Ezra eruit zou kunnen zien. Vooral de alledaagse outfit vond ik leuk!

Best grappig dat iedereen trouwens heeft gekozen voor een vrouw :P
Ik vind het ook grappig dat iedereen een vrouw heeft gemaakt. Ik had expres een *** naam gekozen, maar blijkbaar zag iedereen Ezra dus toch als vrouw. :D

Ik vind het heel leuk om al jullie Ezra's te zien, en ik vond alle inzendingen erg leuk! Maar ik ben uiteindelijk toch voor N3RV01Z3 gegaan, omdat deze Sim het meest leek op wat ik zelf in mijn hoofd had. :)
Ik denk niet dat er nog veel mensen zullen stemmen, dus ik sluit hierbij de poll. Iedereen bedankt voor het meedoen, jullie hebben allemaal mooie Sims gemaakt. Zoals ook uit de stemmen blijkt was de keuze best lastig, maar uiteindelijk heeft N3RV01Z3 de meeste stemmen gekregen. Gefeliciteerd, jij hebt volgens de meeste stemmers de beste Ezra gemaakt! :D