In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Advertentie

Leuk dat jullie meedoen, ik heb een album voor jullie aangemaakt.

En leuk dat er al zoveel inzendingen zijn. :)
@BigandStuff Mooie Sim heb je gemaakt! :D
@N3RV01Z3 Leuke en mooie Sim! Ook grappig dat je plaatjes van verschillende poses hebt gemaakt :)
@Donuthomie1 Wow, jij hebt er werk van gemaakt! Leuke gedaan met die verschillende outfits :D
@GEJ100! Wat een leuke inzending. Ik vind het ook leuk dat je er een beschrijving bij hebt gedaan :)

@Donuthomie1 Ik dacht er toevallig net weer aan, maar ik had je eerder een pb gestuurd. Dat wordt met de huidige lay-out niet zo heel duidelijk aangegeven als je niet hebt ingesteld dat je een mailtje krijgt, dus ik begrijp wel als je het niet eerder gezien had. Maar ik vroeg mij dus af of je daar nog even naar kon kijken.
@Donuthomie1 Ow, lekker slim van mij. Ik was vergeten dat je niet lang genoeg lid bent/te weinig berichten hebt om berichten te kunnen sturen en ontvangen. Ik heb je in ieder geval nu een mailtje gestuurd met dezelfde inhoud.

@Rojas Leuk dat je mee doet! :) Ik heb een album voor je aangemaakt: http://www.pinguintech.nl/forum/gallery ... lbum_id=23
Leuk dat jullie meedoen!

En super om te zien dat er al zoveel inzendingen zijn.

@BigandStuff: Hele mooie Sim! Ik vind haar kapsel haar erg leuk staan :)
@N3RV01Z3: Leuk dat je zelf nog een stukje aan het verhaaltje hebt toegevoegd. En ook een mooie Sim!
@DONUTHOMIE1: Heel leuk gedaan dit, met de collage van outfits en haar eigenschappen :D
@GEJ100!: Jij hebt er zo te zien ook flink wat tijd in gestoken! Leuke inzending :)
Hoi nefje,
Ik speel nog niet zo lang sims en weet er niet veel van. Nu heb je het telkens over een mapje, maar ik snap er niks van. :cry: Zou je dat misschien kunnen uitleggen, en hoe je je sim daar dan in kan doen? :D