In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Advertentie

Het zou leuk zijn als jullie zouden willen stemmen bij de tweede bouwwedstrijd: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =41&t=1376 (niet verplicht, maar we zouden het leuk vinden als wat meer mensen zouden stemmen :) Het is een kleine moeite en ook een stuk leuker voor de deelnemers)
BigandStuff » 06 nov 2015, 08:04 schreef:O wauw Redhead0966, wat een huis! Staat die op de Galerie?
Nee nog niet, staat in mijn bibliotheek. Het huis (in mn bibliotheek) is aan de binnenkant vooral boven niet echt mooi afgewerkt. Als ik het op de galerij zet moet ik eerst nog ff kleine dingen aanpassen. In het spel heb ik het natuurlijk beter ingericht ;)
Dank je voor je compliment :P
Afbeelding

Hier is mijn screenshot :mrgreen:
Ik vond het moeilijk om te kiezen, wilde ik mijn sims erop zetten? Mijn huis die ik gebouwd heb? of beiden?
Pff uiteindelijk heb ik voor deze gekozen omdat hij daar lekker staat te rocken, en er ook nog een gedeelte van het huis er op staat.
Ik weet niet of iemand zich het huis uit de Sims 3 nog herinnert uit Riverview, een oude brandweerkazerne waar George Dean in woonde? Deze hebben ik proberen na te maken, natuurlijk met enige verschillen.
Ik vind het leuk om huizen te maken die ik bij mijn sims vind passen, zo ook bij deze sim op de foto hij werk bij de politie en wat is er dan niet leuker om in een oude brandweerkazerne te wonen?! ;)