In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Update: de giveaway is geëindigd. Gefeliciteerd aan de winnaars! :mrgreen:

In samenwerking met Kinguin verloten we twee keys van het De Sims 4 Bundel Pack 2 boordevol Simsplezier! Deze bundel bevat De Sims 4 In de Natuur, Coole keukenaccessoires en Griezelige accessoires. Wil jij ook jouw Sims laten genieten van het griezelfeest, kampvuurliedjes laten zingen of genieten van ijs in hun nieuwe keuken, laat dan een berichtje achter in dit topic met jouw favoriete zelfgemaakte De Sims 4 screen. En wie weet win jij straks De Sims 4 Bundel Pack 2!

Afbeelding

We willen graag Kinguin bedanken voor het mogelijk maken van deze giveaway. Bij Kinguin kan je goedkoop De Sims 4 en De Sims 3 spellen kopen. Neem een kijkje in onze prijsvergelijkers om te zien of je jouw favoriete spellen nu met een mooie korting kan kopen: De giveaway eindigt zaterdag 7 november. Dus zorg ervoor dat je voor die tijd hier je leukste screen deelt om kans te maken :mrgreen:

Advertentie

Dit is de Willow familie een geweldige familie met een goed gevoel voor humor en een goede stijl.
Afbeelding
Dit is een screenshot van mijn 1e huishouden die leeft gewoon door en als ik half jaar later kijk na het maken van mijn eerste huishouden. Ze zijn gelukkig, en ik hoop dat iedereen gelukkig is met zijn sims. En heel veel plezier met je bundel pack, voordegene die winnen.
Laatst gewijzigd door GEJ100! op 26 okt 2015, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
@N3RV01Z3 Leuke inzending! :)
@GEJ100! Alleen jammer dat het een screen van EA is. Met de vorige giveaway gebeurde dit ook al eens. Ik ben eigenlijk benieuwd wat het probleem is. Hebben jullie De Sims 4 niet, weten jullie niet hoe je een screen moet maken en uploaden of is het te veel moeite? Het gaat er in ieder geval niet om om de leukste, spannendste screen te maken die er is. We vinden het alleen leuk om iets meer te zien dan alleen een berichtje 'ik wil graag winnen' of iets dergelijks. Tegelijk willen we natuurlijk ook de prijs verloten aan een Simsfan. Het is een kleine moeite om een screen te posten van een moment in jouw Simsfamilie. Als je normaal geen screens maakt heb je zo een leuke screen gemaakt lijkt mij. En zo'n topic wordt er een stuk leuker op als iedereen een persoonlijk plaatje deelt. :)

Screenshots die je hebt gemaakt in De Sims 4 kan je in deze map vinden: C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\Screenshots
Vervolgens kan je je afbeelding direct uploaden via "Upload een afbeelding" onder aan het bericht. Zie voor meer informatie dit topic: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=84
@Nefje je zei dat deze foto niet goed was en dat klopt ik wist niet hoe je een screenshot moest maken mag ik het over doen door het nu wel te proberen want heb net ergens gelezen hoe het moet?
Please?
En maak ik dan nog steeds kans als ik deze verander?
Superleuk zo'n giveaway. :D
Ik zeg top jongens !!
Hier is een kleine persoonlijke throwback van een aantal weken geleden, toen ik voor een Halloween wedstrijd een CC vampier had gemaakt. Met de naam: Cherry Blood.
En ik zeg altijd maar, elke kans is er een. :D
Afbeelding
@Nefje dat is mijn eigen want de eerste sim staat al bij mijn eigen profiel in de galerij en de andere zijn er in de leefmodus bijgekomen check maar na als je wilt mijn profiel is GerardEngbers