In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
@JitsePlaysSims Wat een huis! Je hebt zo te zien al erg je best gedaan!

@Nefje Ik ben bang dat ik de termijn van 19 oktober niet ga halen. Kunnen jullie de uiterlijke datum iets uitstellen?

Update: Misschien is het eens slim van mezelf om alle berichten te lezen ^^. Ik zie net dat we tot de 23e hebben om het in te leveren, dus dat is nog tijd genoeg!

Advertentie

De inschrijftermijn is nu gesloten.

@JitsePlaysSims Tof huis! En je hebt het ook leuk ingericht. :) De ene tweeling is zo te zien wat sportiever aangelegd en de ander kunstzinniger, leuk :)
@McSims Klopt, maar mocht het toch niet helemaal lukken dan moet je het maar even aangeven. Dat geldt ook voor de anderen. :)

Ik ben erg benieuwd naar de andere inzendingen!
Leuk gedaan! :) Met die ramen aan de zijkant geeft het ook een beetje een poppenhuis idee vind ik.

Ik heb roxxie97 nog een berichtje gestuurd ter herinnering. Hopelijk ziet ze dat op tijd zodat we snel met de stemronde kunnen starten. :)

Update: roxxie97 heeft nog iets meer tijd nodig dus we hebben besloten de inzendtermijn te verlengen tot en met morgen. Het is natuurlijk een stuk leuker als iedereen mee kan doen en dan kan de stemronde zondag beginnen. :)
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Sims 1
door Reauneth 26 aug 2018, 19:21 De Sims
0 Reacties
1302 Bekeken
door Reauneth
26 aug 2018, 19:21
Sims 4 crasht help!
door Ikkeisikke 09 nov 2018, 17:17 De Sims 4 Technisch Forum
4 Reacties
1292 Bekeken
door CatchingWolfEyes