In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
@JitsePlaysSims Wat een huis! Je hebt zo te zien al erg je best gedaan!

@Nefje Ik ben bang dat ik de termijn van 19 oktober niet ga halen. Kunnen jullie de uiterlijke datum iets uitstellen?

Update: Misschien is het eens slim van mezelf om alle berichten te lezen ^^. Ik zie net dat we tot de 23e hebben om het in te leveren, dus dat is nog tijd genoeg!

Advertentie

De inschrijftermijn is nu gesloten.

@JitsePlaysSims Tof huis! En je hebt het ook leuk ingericht. :) De ene tweeling is zo te zien wat sportiever aangelegd en de ander kunstzinniger, leuk :)
@McSims Klopt, maar mocht het toch niet helemaal lukken dan moet je het maar even aangeven. Dat geldt ook voor de anderen. :)

Ik ben erg benieuwd naar de andere inzendingen!
Ik heb mijn huis nu ook online staan! Ik kon het alleen niet online krijgen... :|, ik ga nog wel even kijken of daar een oplossing voor te vinden is. Maar hoe dan ook, ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden!
Leuk gedaan! :) Met die ramen aan de zijkant geeft het ook een beetje een poppenhuis idee vind ik.

Ik heb roxxie97 nog een berichtje gestuurd ter herinnering. Hopelijk ziet ze dat op tijd zodat we snel met de stemronde kunnen starten. :)

Update: roxxie97 heeft nog iets meer tijd nodig dus we hebben besloten de inzendtermijn te verlengen tot en met morgen. Het is natuurlijk een stuk leuker als iedereen mee kan doen en dan kan de stemronde zondag beginnen. :)
hoi! Ik heb eht superdruk gehad en ik weet niet of ik nog mee kan doen maar ik ga nu iets maken en als het lukt post ik het vanavond, ik weet even neit meer hoe het zat met fotos want de vorige keer warn de bestanden te groot maar ik ga mn best doen!