In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
We zijn erg benieuwd welke wedstrijden jullie graag zouden willen zien. Bij de vorige bouwwedstrijd bleek er genoeg animo voor een nieuwe bouwwedstrijd, dus dat is zeker iets wat we willen doen. Mochten jullie nog voorstellen hebben voor leuke thema's, dan kan je dat in dit topic laten weten. Is er trouwens ook animo voor wedstrijden waarbij je een enkele kamer inricht in plaats van een heel huis bouwt?

En mochten jullie graag andere wedstrijden zien (bijvoorbeeld een CAS-wedstrijd of wat anders), dan horen we het ook graag. :mrgreen:

Advertentie

Dat is inderdaad een reden waarom we er niet voor hebben gekozen om als thema voor de bouwwedstrijd een spookhuis te nemen. Enerzijds sloot het goed aan bij Griezelige accessoires, maar anderzijds heeft niet iedereen dit pakket waardoor je verschillen krijgt (je houdt dit natuurlijk altijd een beetje, maar met name bij zo'n thema nog meer). Om alleen spullen te gebruiken van een bepaald pakket is nog een stapje verder en ik vrees dat het dan lastig wordt om nog voldoende deelnemers te vinden. We zijn nog niet zo lang begonnen met het wedstrijdenforum en het is dan ook nog niet zo druk dat zoiets makkelijk zou kunnen.
Wat hierboven wordt gezegt, de CAS wedstrijd lijkt me wel leuk. En je kunt best een keer doen dat je bijv Aan het werk of Griezel onderwerpen erbij gebruikt. De mensen die het dan niet hebben, kunnen best een keertje overslaan. En misschien kun je de manier van spelen een keer in een wedstrijd gooien, sommige houden heel erg van drama, sommige willen juist in alle vrede een gezinnetje starten, dat lijkt me zelf wel grappig, dat je dan bijv 3 dagen in het leventje van je sim pakt en de hoogtepunte fotografeert.
Bedankt voor de suggesties iedereen :) We zullen nog eens kijken of er een wedstrijd met een wat specifieker thema zal komen.

@moon66 Dat zouden we ook wel graag willen, maar dat is helaas niet mogelijk. We hebben dit al eens aan EA gevraagd, maar je kan alleen pakketten kopen voor je eigen account. En daarnaast verdienen we helaas ook niet genoeg om af en toe een giveaway te kunnen doen.