In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum

Wat is jouw favoriete inzending?

Laarwtje
1
7%
Consuela
3
20%
McSims
1
7%
mybobo
5
33%
roxxie97
1
7%
Poedelini
4
27%
De inzendtermijn voor de eerste bouwwedstrijd is nu gesloten. We hebben zes geweldige inzendingen gekregen en ik wil dan ook graag iedereen bedanken voor hun inzet. :)

In dit topic kan je jouw stem uitbrengen op jouw favoriete kleurrijke zomerhuis. Je kan eventueel in een reactie toelichten op wie je hebt gestemd en waarom. De stemronde blijft in ieder geval een week geopend (en misschien wat langer, afhankelijk van hoeveel stemmen er dan zijn).

Alle inzendingen kan je in het wedstrijdalbum in de Galerij bekijken.

AfbeeldingInzending #1 Laarwtje


AfbeeldingInzending #2 Consuela


AfbeeldingInzending #3 McSims


AfbeeldingInzending #4 mybobo


AfbeeldingInzending #5 roxxie97


AfbeeldingInzending #6 Poedelini

Advertentie

Ik heb toch op McSims gestemd, ik hou het meest van grote moderne huizen, ook al paste hij nét niet helemaal in het thema :)
Van mij mogen er wel meer bouwwedstrijden komen in de toekomst, ik wil zelf ook wel een keer meedoen :P
De stemronde is nu gesloten. Iedereen bedankt voor het meedoen! Blijkbaar was de keuze dit keer moeilijk aangezien de stemmen dicht bij elkaar liggen. MyBobo heeft de eerste bouwwedstrijd op ons forum gewonnen, gefeliciteerd!

@MyBobo Mocht je nog graag het huis willen delen, dan mag je de link naar de Galerij hier plaatsen. Dit hoeft niet, alleen als je het leuk vindt. Dan zal ik de downloadlink ook bij het nieuwsbericht op de homepage zetten. :)