Ik zag laatst op sims4friends een post over de beste cc van de week. Daar zitten vaak wel een paar leuke dingen bij zoals nieuwe mods of leuke cas voorwerpen.
Misschien is het leuk om dit ook een keer te doen op Pinguintech door een onderwerp aan te maken waar mensen dan hun favo cc van dat momment kunnen delen. Dan kan dan om de zoveel tijd een top 10 ofzo van worden gemaakt en op de normale homepage van Pinguintech worden geplaatst. Dan kunnen heel veel mensen nieuwe cc ontdekken, waardoor het spel nog leuker wordt.
Hopelijk gebeurd hier iets mee want het lijkt me heel erg leuk.

Advertentie

Bedankt voor jullie feedback. Ik vind het zelf een leuk idee en ik wil eigenlijk al heel lang meer hiermee doen. Alleen hebben we er nooit genoeg tijd voor gehad omdat ik het eigenlijk eerst wilde testen voordat we iets aanraden. We hebben momenteel geen teamlid die elke week of maand een selectie zou kunnen maken. Maar het lijkt mij wel leuk om forummers de kans te geven hun eigen aanbevelingen te doen en zo elke maand een community spotlight vanuit onze eigen community te maken die dan op de homepage terecht zal komen.

Update: ik heb een topic gemaakt waar iedereen aanbevelingen voor volgende maand kan posten http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =40&t=1568" onclick="window.open(this.href);return false;