Advertentie

Ik heb je topic verplaatst naar Downloads en Showcase omdat het hier beter past. Verder zou ik je willen vragen om je bericht niet in meerdere kleuren of met een groter lettertype te schrijven. Deze forumfuncties zijn meer bedoeld om bijvoorbeeld kopjes wat meer aandacht te geven als je een langer bericht schrijft. Het zou wat chaotisch worden op het forum als iedereen zijn berichten in andere kleuren zou typen en daarom zien we dit dus liever niet.

Je kan overigens je bericht aanpassen als je later bedenkt dat je nog wat wilt toevoegen. Dat kan via de knop met het tandwieltje die je rechtsboven bij je berichten ziet.

ModTheSims is inderdaad een leuke en bekende downloadsite voor De Sims. TheSimsResource is ook een downloadsite waar je heel veel kan vinden.
Zoals boven al genoemd wordt: TSR en ModTheSims zijn goede downloadsites voor de Sims 4. En als je van simpele maar mooie en unieke kapsels houdt, kan ik een naam aanbevelen! Ik vind de kapsels gemaakt door Kiara24 erg mooi!

Dit is ook een handige site:
http://sims4updates.net/category/hairstyles/
Lijkt een beetje op TSR vind ik! ;p

Voor de rest ben ik niet zo van de downloads, geef mij maar de normale kapsels die bij uitbreidingen zitten :)