In dit topic kan je verzoekjes plaatsen voor downloads voor De Sims 4. Met downloads bedoelen we voornamelijk creaties zoals huizen, ingerichte kamers of Sims. Stel bijvoorbeeld dat je op zoek bent naar een leuk startershuis voor je Sims. Je zou dan kunnen aangeven in welke stijl je het graag gebouwd zou willen zien en eventueel bijvoorbeeld het aantal slaapkamers en badkamers kunnen aangeven of andere speciale wensen met bijvoorbeeld de tuin kunnen doorgeven. Misschien wordt dit dan binnenkort door ons team opgepakt en kan je het even later downloaden op onze site.

Om de kavel zoveel mogelijk aan te laten sluiten op jouw wensen willen we jullie vragen om in je verzoek antwoord te geven op de volgende vragen:
Welke sims uitbreidingen heb je?
Welke kleuren vind je mooi en welke niet?
In wat voor prijsklasse moet het huis vallen?
Op welke kavelgrootte moet het huis staan?
Overige opmerkingen;

Advertentie

Ik probeer echt al weken om een leuk huis te maken voor een gezin met 2 kinderen, maar elke keer is het het nèt niet.
Ik heb het dan over een huis met 3-4 slaapkamers, 1-2 badkamers, een terasje en misschien nog een zwembad. Het liefst gebouwd in een beetje een moderne stijl, maar nog wel betaalbaar (+/- §70.000-80.000).
Alvast bedankt!! :D
McSims schreef:Ik probeer echt al weken om een leuk huis te maken voor een gezin met 2 kinderen, maar elke keer is het het nèt niet.
Ik heb het dan over een huis met 3-4 slaapkamers, 1-2 badkamers, een terasje en misschien nog een zwembad. Het liefst gebouwd in een beetje een moderne stijl, maar nog wel betaalbaar (+/- §70.000-80.000).
Alvast bedankt!! :D
Hoi Mcsims,

Wat leuk dat je een verzoekje doet! Bedankt.
Ik ga me best voor je doen.

Groetjes Poedelini
Hoi McSims,

Je huis is af! Hij moet nog even geupload worden op het account van Pinguintech.
Dus spoedig kan je erin spelen. Ik hoop dat je het mooi vind!
Het was erg lastig in die prijsklasse een huis te maken, ik ben 3 keer overnieuw gegaan :? .
Uiteindelijk ben ik er zeer tevreden mee.

@ Nefje, misschien in de begin post even dit lijstje zetten?

Welke sims uitbreidingen heb je?
Welke kleuren vind je mooi en welke niet?
In wat voor prijsklasse moet het huis vallen?
Op welke kavelgrootte moet het huis staan?
Overige opmerkingen;


Groetjes Poedelini
Hallo, ik ben al tijden op zoek naar een sims versie van Niels Destadsbader :D. Heb hem zelf al proberen maken maar ben daar dus niet goed in :). WIe wilt een poging wagen ? Heb enkele vrijgezelle simsdames die hem wel zien zitten :lol:. In de galerij staat hij ook nog niet echt in, toch niet naar mijn (hum vrijgezelle simsdames) hun zin :lol:.