Heb jij een mooie wereld gemaakt voor De Sims 3 die je graag wilt delen? Of weet je toevallig een leuke wereld gemaakt door een andere Simsfan? Je kan al je tips in dit topic plaatsen. :)

In onze Sims DownloadPlaza kan je trouwens ook in het onderdeel Topdownloads uit de community een aantal leuke werelden vinden: Topdownloads uit de community: Werelden.

Advertentie

Ik heb een tijdje in Setra gespeeld, die in de DownloadPlaza genoemd staat. Dat is zo'n mooie wereld! Helaas is mijn spel super traag als ik in die wereld speel, dus heb ik hem er maar afgehaald. Maar het is echt een aanrader!

Verder heb ik onlangs de wereld Avalucia gedownload. Ik heb er nog niet heel veel in kunnen spelen, maar het ziet er tot nu toe prachtig uit.
Ja, op mijn oude PC was Setra ook niet echt goed speelbaar. Die moet ik eigenlijk nog eens gaan proberen op mijn nieuwe desktop.

Avalucia is inderdaad een leuke wereld, bedankt voor het delen! Erg leuk bedacht ook met die gevangenis. Als ik tijd heb dan ga ik zeker even die wereld testen. :)
In het begin deed Setra het erg goed, maar naarmate ik meer uitbreidingen kreeg werd het steeds langzamer, helaas.

Graag gedaan (: Ik vond inderdaad ook vooral de openbare gebouwen erg leuk en origineel bedacht!
Ik heb een site ontdekt die heel veel mooie werelden bevat:
http://www.mysimrealty.com/Sims3_Worlds.html
ik vind ze in ieder geval heel mooi :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

olbol