Hier kan je alles kwijt over De Sims 4 op de Mac.
Mijn verschillende families zijn allemaal los van elkaar opgeslagen. Als ik met de ene familie speel dan zijn alle andere kavels leeg waar ik wel gewoon families heb geplaatst en huizen heb gebouwd.

Ik vind dit super irritant. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Advertentie

Je hebt je families dus in los van elkaar opgeslagen in verschillende saves, dus dat betekent automatisch dat ze niet bij elkaar wonen. Het punt is, dat al je families opgeslagen staan in jouw eigen galerij / mijn bibliotheek (deze is dus niet zichtbaar voor iedereen)
Wat je dus kan doen is 1 familie pakken waarmee je de leukste gameplay hebt en in die wereld al je andere families droppen. Ze staan in je galerij, dus kun je ze vanaf je galerij in die ene save zetten. Met de cheat freerealestate on zijn alle huizen ''gratis'' zodat je ze in het huis kan plaatsen waar jij ze graag hebben wil.

Heb je nou ook een heel custom huis gemaakt voor desbetreffende familie, dan pleur je dat huis ook in de galerij en download je hem daarna.
Zo heb je alle families dus bij elkaar in 1 save file, en kun je elkaar ook bezoeken en tegenkomen. Het nadeel is dat je de voortgang van de andere families wel kwijtraakt, ze komen echt weer als een nieuwe familie in de wereld als je ze uit de galerij haalt.

Ik hoop dat je het een beetje snapt. Ik zou zo meteen nog wat foto's hierbij toevoegen om het wat te verduidelijken, want mijn uitleg is volgens mij niet helemaal helder. :lol:


*update*

Dit zijn de Punkheads; deze familie wil ik bij mijn favoriete familie voegen in hetzelfde bestand.
Spoiler: show
Afbeelding
Dit is mijn favoriete familie: Dijkstra. In dit bestand ga ik de Punkheads invoegen.
Spoiler: show
Afbeelding
Dit is het huis van de Punkheads, gebouwd in Willow Creek op de plaats van ''Krakende hut''. Dit huis upload ik naar mijn eigen galerij (niet per sé zichtbaar voor iedereen dus) zodat ik hem straks in de wereld van de familie Dijkstra kan zetten. Let op het bedrag! Nu is de familie rijk met zo'n 5 miljoen simdollar op de bank, maar dit veranderd dus als ik ze over zet in de wereld van Dijkstra.
Spoiler: show
Afbeelding
Ik heb het huis opgeslagen in mijn bibliotheek en ben nu naar de wereld van Dijkstra. Ik ga''Krakende hut'' dus vervangen om daarna de Punkheads toe te voegen. Op deze manier hoef je niet weer opnieuw een mooi huis te maken waar je misschien wel uren aan gewerkt hebt. Onthoud: Ik ben in de wereld van Dijkstra, dus ook in het bestand van Dijkstra, en niet in die van Punkheads
Spoiler: show
Afbeelding
Het huis staat er, nu ga ik de Punkheads in hun huis toevoegen. Ik heb de cheat freerealestate on gebruikt, want let op het bedrag! (links onderin) Dit is weer gereset!.
Spoiler: show
Afbeelding
Nou, nu ben ik dus klaar! De Punkheads en Dijkstra staan nu in 1 wereld en in hetzelfde bestand. Als je nu speelt, wordt de voortgang van beide families in hetzelfde bestand opgeslagen. Je kunt je gespeelde families makkelijk herkennen aan de groene plumbob.
Spoiler: show
Afbeelding Afbeelding
Hopelijk is dit nu iets duidelijker :D