Deel hier alles over SimCity BuildIt voor de tablet en gsm.
Vanaf morgen zal de Tokyo Town update beschikbaar zijn. In dit topic kan je alles delen over deze nieuwe update. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Met de Tokio-town update is er een nieuw beginlaadscherm verschenen.

Afbeelding
Als je het spel start krijg je een melding met wat uitleg over de update en 20 Simcash.

Afbeelding
Je kan nu het vliegveld bouwen. Het vliegveld kan je bouwen als je minstens 260.000 inwoners hebt en het kost 120.000 en 1 dag en 7 uren om te bouwen.

Afbeelding

Afbeelding
Het vliegveld werkt vergelijkbaar als de haven alleen kan je bij het vliegveld voorwerpen uit Tokio importeren (in plaats van sleutels zoals bij de haven). Met deze speciale Tokio-voorwerpen kan je Tokio-woonwijken upgraden. Elke 18 uur zal er een nieuw vliegtuig landen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De nieuwe Tokio-woonwijken leveren meer inwoners op, maar ze vragen wel meer van je diensten. Om een Tokio-woonwijk te kunnen upgraden heb je telkens een speciaal Tokio-voorwerp nodig wat je kan verdienen door een transportuitdaging bij de luchthaven te voltooien.

In onderstaande officiële video van SimCity BuildIt kan je meer informatie vinden over deze update.

Advertentie

Vreemd genoeg heb ik de update pas sinds vandaag (apparaat meerdere keren herstart maar hielp niets). Gelukkig had ik al meer dan 300.000 inwoners (maar je moet nog steeds meer dan een dag wachten voor het vliegveld klaar is), maar die eis van 260.000 is wel hoog ja. Als ik mijn buren zo bekijk redden de meeste mensen dat nog niet, wel jammer dat ze de grens niet wat lager hadden gezet.